piątek, 11 października 2013

Jesienne inspiracje Seboradin - konkurs

Lubicie konkursy? Mam nadzieję, że tak, bo mam dla Was informację o konkursie, który myślę, że zainteresuje niektóre z Was, bo na Waszych blogach widziałam wiele ciekawych upięć i inspiracji. Ja nie wezmę udziału z prostego powodu, szczytem moich umiejętności jest zrobienie sobie warkocza. :D


Do wygrania są bardzo fajne nagrody, a mianowicie:

I. Seboradin Regenerujący: szampon, balsam, lotion, maska oraz ampułki Niger, a także Seboradin z Naftą Kosmetyczną: szampon, baslam, lotion. 
II. Seboradin Regenerujący: szampon, balsam, lotion, maska 
III. Seboradin Regenerujący: szampon, balsam, lotion, 
IV. Seboradin Regenerujący: maska + zestaw próbek 
V. Seboradin Regenerujący: maska + zestaw próbek

 Nagrody I-III przyznawane będą przez Jury, a nagrody IV-V trafią do osób, których zgłoszenia uzyskają największą ilość głosów. 

Aby wziąć udział w konkursie trzeba przygotować stylizację fryzury zgodną z jesiennymi trendami. 

Dodatkowo na zdjęciu konkursowym musi być kartka z informacją, że stylizacja jest na konkurs "Jesienne inspiracje Seboradin". Moim zdaniem dobra sprawa, bo w znacznym stopniu można wyeliminować nieuczciwych konkursowiczów z kradzionymi zdjęciami.


Konkurs rozpoczyna się dzisiaj (11.10.) i będzie trwał do 31.10.2013r.


Konkurs odbywa się tutaj: KLIK


Weźmiecie udział? ;)

7 komentarzy :

  1. Bardzo fajny konkurs :)
    Pozdrawiam

    http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie, bo niestety do fryzur ręki nie mam . . ale pomysł fany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi fajnie, ale nie ma wogóle drygu do fryzur :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs fajny, ale ja też nie mam ręki do fryzur :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jedynie mogłabym komuś udostępnić moje włosy, bo sama czesać nie umiem..
    Zapraszam na nową notkę ;) http://red-and-black-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jedyna fryzura jaką potrafię wykonać to niedbały koczek, więc nie nadaję się do konkursu zupełnie:D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.