niedziela, 6 października 2013

Kosmetyczna gazetka z Biedronki

Hej ;)

Co jakiś czas Biedronka wypuszcza gazetki kosmetyczne, czekam na nie z niecierpliwością, ale przeważnie napalę się jak szczerbaty na suchary, a przy oglądaniu gazetki nic specjalnego nie wpadnie mi w oko. Jednak często jest tak, że po przejrzeniu gazetki nie widzę nic ciekawego, ale po Waszych komentarzach zawsze coś wypatrzę na co nie zwróciłam wcześniej uwagi. Dlatego post będzie i dla poszukujących gazetki i dla mnie, bo pewnie polecicie coś fajnego. ;)

Gazetka ważna od 10.10. do 23.10.2013
















    


     

    

Przyjrzę się na pewno szamponom do włosów DeBa, Lip Smacerom (jakieś opinie? ;)) i maseczkom żelowym do twarzy. Warto też zaopatrzyć się w płyn micelarny w większej pojemności, ja na razie mam zapas więc się nie skuszę.

Polecacie coś od siebie? ;)

36 komentarzy :

  1. o nie.. zbyt dużo fajnych rzeczy :D muszę omijać Biedronkę z daleka, bo zbankrutuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ją dzisiaj wzięłam i teraz czekam na kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam widziałam, mam oko na torebkę i szal:P

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie skuszę się na parę drobiazgów w szczególności że biedronkę mam obok siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kręci mnie ten micelek. I lakiery. I szampon od Garniera Ultra Doux. I ten DeBa.
    Zbankrutuję, matko kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję że wybiorę się do biedronki na małe zakupy ;)
    Obserwuję :)

    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli upoluję, to zakupię płyn micelarny, no i oczywiście odżywkę Garnier, jednak najpierw przeczytam skład, żeby nie wpaść tak jak z morelą. ^^ Ogólnie dużo fajnych produktów, ale budżet studencki nie pozwala. :<

    OdpowiedzUsuń
  8. micel, szalik i lakier Bell będą moje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie kompletnie nic nie kusi z tej gazetki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z pewnością kupię ten płyn micelarny. 400ml kusi :)
    a tak poza tym to nic specjalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niosłam sobie wczoraj tę gazetkę do domu... ale nie doniosłam, gdzieś zgubiłam :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się na pewno skuszę na kolejny jedwab i kulę do kąpieli, co do reszty to mam parę rzeczy na oku ale muszę przemyśleć czy warto pieniążki wydawać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to portfel strzeż się czwartku . . IDZIEMY NA ZAKUPY!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś tyłka mi nie urwała ta gazetka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Napewno się wybiorę i popatrzę może coś kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi wpadły w oko te smackersy i odżywki z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie za bardzo nic nie kusi, ale na płyn w większej wersji chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja koniecznie muszę kupić lip smackera sprite lub fanta, ciekawe tylko jakie pojemności mają te słoiczki...

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki za info, mnie pare rzeczy ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedyne co mnie jak narazie zainteresowało to smackery :) Fajnie że robisz takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oprócz micela to nic mnie nie zaciekawilo

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja czekam na peelingi i masła do ciała, ale już dawno ich nie było...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się skuszę na tutti frutti :)
    A od dziś w Lidlu są masła i musy do ciała z perfecty za 7,99 - już zakupione :)

    http://majowa-mama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. co jak co, ale Lipsmacker i krem do rąk z Neutrogeny muszą być moje! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. mam nadzieję że dotrę do biedronki bo mam parę rzeczy na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. parę rzeczy nawet fajnych,obym tylko do biedronki dotarła

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś czuję, że skuszę się na Lip Smacker'a :) i najbardziej kusi mnie sprite:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Biedronka szaleje :D ja pewnie udam sie po kosmetyki Marion ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. ja własnie dziś się wybieram do Biedronki na podbój kosmetyków ;d

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.