Catrice Ulti Mate Nudes i Wibo WOW efect Glitters Manicure

Robiąc porządki w lakierach, a raczej pomagając córce pozbierać to co wywaliła, znalazłam zapomniany brokat Wibo. W sumie nie mam ani umiejętności zdobienia paznokci ani jakiegoś zmysłu artystycznego, ale rozsypanie pyłku po paznokciu nie brzmiało zbyt groźnie. ;) 
Poniżej możecie zobaczyć, co mi z tego wyszło. ;)


Od razu wyjaśnię dlaczego jedna ręka jest 'zrobiona' inaczej niż druga. Otóż, nie mogłam się zdecydować na jaki efekt postawić, czy delikatny czy mocniejszy więc zrobiłam jeden na jednej ręce, drugi na drugiej i dobrze się stało, bo mogę Wam pokazać oba efekty. Najgorsze jest to, że parę dni tak chodziłam, bo nawet nie miałam czasu się zebrać i zmyć lakieru. ;)


Ręka lewa (delikatniejszy efekt):





Ręka prawa (mocniejszy efekt):







Ogólnie sam sypki brokat Wibo jest dość ciekawym wynalazkiem, można z nim kombinować na wiele sposobów. Na dobrą sprawę nie wiem jak powinno się go prawidłowo nakładać, ale wyszłam z założenia, że najlepiej będzie wysypać odrobinę na mokry lakier, a nadmiar po wyschnięciu strzepnąć pędzelkiem i to się sprawdziło. Chociaż wydaje mi się, że jeżeli chcemy uzyskać idealny efekt musimy nakładać każdą drobinkę osobno, jednak to nie na moje nerwy. ;)
Na pierwszych zdjęciach lewej ręki widzicie efekt 'pieprzowy', a już na prawej dodałam po kilka glitterów. 
Lakier Catrice zaczął odpryskiwać po 4 dniu noszenia, także nie jest źle, ale mogło być lepiej. Pyłek Wibo trzymałby się pewnie dalej, w czasie noszenia nic się z nim nie działo drobinki się nie osypują i dobrze trzymają lakieru bazowego, z tym, że to pewnie zasługa topu. 

Jak Wam się podoba takie połączenie?

31 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmn..ciekawe..:) Ale fajne:) Tak jakby pieprzem poprószone;) Ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham brokat na nudziakach <3 Ładnie to u Ciebie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo ładnie :D muszę poszukac tego brokatu , bo bardzooo mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wg mnie lepsza jest ta 'mocniejsza' wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zestawienie! Osobiście nie miałam do czynienia z tym brokatem, jakoś chyba przeoczyłam go na półce ;) Bardziej podoba mi się wersja z mocniejszym efektem, chociaż obie są śliczne!
    Obserwuję i jeśli masz chęć to również możesz kliknąć (ale nie namawiam:))
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na nowego posta :)
    http://patishome93.blogspot.com/2014/01/neutrogena-formua-norweska-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, coś mi w nim nie leży.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram prawą rękę-podoba mi się ta stylizacja:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatne, ale bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt, całkiem oryginalny !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy efekt. Podoba mi się nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zbyt mi sie to podoba, aczkolwiek lakier nude jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mocniejszy efekt wygląda o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej podoba mi się mocniejszy efekt :) Bardzo ładny odcień nudziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się kolor tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny, cielisty kolor. Mnie się podoba ta "leworęczna", delikatniejsza wersja - taki elegancki minimalizm. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor, uwielbiam takie nudziaki. Świetnie go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całość prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem ciekawy efekt :) mnie skojarzyło się z kawą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mocniejszy efekt wygląda lepiej. Nudziak <3

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny :) a z brokatem wygląda naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe a jednocześnie proste i bez przesady .

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię takie delikatne koplory na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger