Lemaxowe zielono - żółte jabłuszko

Czy ktoś jeszcze pamięta marmurkowe Lemaxy? ;))
Moja córcia robiła porządki w moich lakierach i dogrzebała się do zapomnianych przeze mnie Lemaxów.
Za oknem niedługo zacznie robić się zielono także zgrywamy się z otoczeniem. ;)
A tak serio, widziałam parę dni temu bazie wypuszczające pąki. ;)











Niestety i ten lakier jak chyba wszystkie pozostałe ma problemy z kryciem, dopiero 3 warstwa nie robiła prześwitów. Dla takich niecierpliwców jak ja to spore utrudnienie, jednak wynagradza to fakt, że lakier trzyma się bez zarzutu 4 dni, później zaczyna lekko odpryskiwać i ścierać się z końcówek. 
Koszt lakieru to 2-4 zł w zależności od miejsca, także cena jest śmieszna. Kolor lakieru jest moim zdaniem kwestią indywidualną, dla mnie jest on zielono-żółty. ;) Mimo, że ten jest całkiem przyjemny dla oka to w moim rankingu na pierwszym miejscu plasuje się ciepły róż, który pokazywałam TU.

Podoba się Wam? ;)

14 komentarzy:

  1. Przyznam że jakoś mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda z tym kryciem. Chciałam kiedyś biały, ale jak się o tym naczytałam to mi się odechciało zakupów

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor , miałam coś kiedyś podobnego z takim piaseczkiem czarnym, ale nie pamiętam co to było ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor zdecydowanie nie jest mój, a szczególnie odpychają mnie problemu z kryciem.

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę że właśnie róż lub biel byłaby ładna w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny choć dla mnie zbyt jaskrawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki jakby lekko pistacjowy? ;) Szkoda, że tak słabo kryje.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda szkoda że słabe krycie, ale ma fikuśną buteleczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba :D aż dziw , że nie mam żadnego takiego lakieru o.o

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakos mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny lakier !:) Ja wczoraj widziałam w rowie stokrotki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek idealny na wiosnę :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi te lakiery w ogóle nie chcą schnąć ;(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger