Nowy Rok nie zawsze oznacza zmiany, ale w tym wypadku tak! ;)

Zmiana wyglądu bloga zdaje się być rzeczą bardzo prostą, bo przecież wiem jak chce, żeby wyglądał. Sprawa się komplikuje kiedy nachodzi moment kiedy musimy określić co konkretnie chcemy, a przed oczami pustka, bo w sumie i to się podoba i tamto, ale takie też nie jest złe. Cóż począć?

Mi z pomocą przyszła Karolina z bloga Pasje Karoliny. Karolina jest osobą bardzo cierpliwą, wszystko wytłumaczy pomoże, przy tym jest perfekcjonistką w tym co robi. ;)

Tak było przed:



A tak jest aktualnie:




Ja jestem bardzo zadowolona tym, bardziej, że w końcu mam cały szablon profesjonalnie zrobiony. ;)

Karolino, dziękuję Ci jeszcze raz! Zrobiłaś kawał dobrej roboty! ;) ;*


Chcecie zmienić swój wygląd bloga, a tak jak ja macie dwie lewe ręce do takich rzeczy?
Zapraszam do Karoliny: KLIK



Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? :)

36 komentarzy:

  1. Ten poprzedni też był ładny :)) Ten również jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ;) U mnie też noworoczne zmiany w wyglądzie, jeszcze tylko muszę nad banerem popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna zmiana u mnie też jest zmiana z nowym roczkiem mua

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja..Wygląda rewelacyjnie!
    No ale cóż się dziwić jak to wyszło spod ręki Karolci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zmiana. Zresztą jak zwykle w przypadku Karoliny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany są genialne! Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się bardziej podobał poprzedni. Zresztą jak zobaczyłam Twojego bloga i ledwie kilka tytułów, to od razu kliknęłam na bloglovin' :) Mnie bardzo tamten design przekonywał, choć i temu nic zarzucić nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się:-) ale wcześniej też był ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba ładne, choć poprzedni bardziej był kolorowy i to mi się w nim podobało :) a ten jest bardziej delikatniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym wiedzieć jak przerobić tak ładnie bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest tak ładnie, że aż chce się tutaj przebywać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW ŚWIETNA ZMIANA:) U MNIE TEZ BY SIE PRZYDAŁ Z TYM ŻE JA TO KOMPUTER UMIEM OBSŁUGIWAĆ TYLE CO NIC:p AZ WSTYD!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny baner, nie krzykliwy, ale przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyląd bardzo na plus! Karolina się postarała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie na plus, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie Karolina robi świetne szablony - świetna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że mimo zmian został klimat Twojego bloga :) Bardzo ładnie, podobają mi się takie subtelne, kobiece kolory.

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie zmiana na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie, choć poprzedni nie był zły:) Zmiany są zawsze na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie jest! Ja też myślę o jakiś zmianach. Z jednej strony podoba mi sie mój szablon, ale z drugiej brakuje mu przejrzystości. Muszę coś wykombinować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wygląda :)
    Poprzedni również mi się podobał!

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę kolejne zmiany :) Super wyszło Karolinie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zmiana zdecydowanie na plus :) u mnie też zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wygląda, ale ciężko będzie się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba ten nowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest bardziej przejrzyście teraz.

    OdpowiedzUsuń
  27. efekt świetny! ;) zdecyodwanie na plus

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny ten nowy wygląd! Te kolorki pasują do siebie idealnie i przyznać muszę, że bardziej podoba mi się niż poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. i jeden i drugi bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze uwielbiałam prostotę... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I poprzedni i ten jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wcześniejszy baner też bardzo mi się podobał, ale myślę, że ten wygląda bardziej profesjonalnie, taka prostota pełna elegancji; więc to jak najbardziej zmiana z dobrego na lepsze. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo podoba mi się twoja nowa szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ten baner wygląda na bardziej profesjonalny, podoba mi się naprawdę, taki skromniejszy i zarazem bardziej stylowy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger