poniedziałek, 27 stycznia 2014

Walentynkowa gazetka kosmetyczna z Biedronki

Ogólnie nie wrzucam już gazetek kosmetycznych, ale tym razem nie mogłam się powstrzymać. Biedronka przed Walentynkami uraczyła nas gazetką pełną kosmetyków i tym razem na pewno skuszę się na parę rzeczy. ;)

Gazetka "Piękne Walentynki" trwa od 30 stycznia do 12 lutego 2014.  


Kto nie widział, zapraszam do oglądania: 




















Mnie zaciekawiły:

- Biovax maseczki w saszetkach - dobra sprawa jeżeli chce się sprawdzić, która maseczka podpasuje, a nie kupować wielkich opakowań
- Lip Smacker - chodzą za mną już od dawna i jakoś zawsze je odkładałam, warto kupić?
- Purederm maseczka kolagenowa pod oczy - ciekawa jestem czy pomoże
- Lirene fluid do twarzy - któraś z Was może używała?
- Skrzyp Optima - trzeba ratować swoje włosy od wewnątrz
- Chusteczki nawilżane do okularów - zwykłe higieniczne zostawiają paprochy więc może to dobra sprawa


Na pewno coś ominęłam.
Na co Wy się skusicie? Polecacie coś może? ;)

44 komentarze :

  1. Kupię wreszcie maseczki biovax! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;)
      Dobra sprawa jak chcemy wypróbować, ale nie wiemy którą. ;)

      Usuń
  2. Na szczęście nie kusi mnie nic oprócz bazy pod makijaż z LadyCode :)
    No i żele z Durexa mają przyjemną cenę, tak samo zresztą jak prezerwatywy - szkoda, że tylko na Walentynki takie promocje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Datę ważności mają długą, więc zapas możesz zrobić ;) Już widzę minę kasjerki :D Ceny mają na prawdę konkurencyjne, maseczki Biovax wychodzą też tanio, na doz opakowanie 10 saszetek kosztuje 26 zł.

      Usuń
    2. Maseczki wychodzą tanio, zobaczymy czy saszetka wystarczy na raz czy na dwa razy. ;)

      Usuń
  3. Tak się składa, że miałam dzisiaj kupować w Super-Pharm te maseczki w saszetkach tylko, że po 2,99zł ale w końcu zrezygnowałam :D To kupię je w Biedronce :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dobrze się wstrzymać. ;)

      Usuń
  4. ja chcę kulę do kąpieli i te płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja może jak będę w biedronce to też po coś sięgnę :) Ale to muszę na miejscu przemyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żebym ja się w tym czasie tylko do biedronki wybrała bo też mam na niektóre kosmetyki chrapkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można później dorwać coś na wyprzedaży, o ile jeszcze zostanie. ;)

      Usuń
  7. Kilka produktów jest już na mojej obowiązkowej liście zakupów ;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mi się uda to kupię biovaxy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na pewno peelingi z Joanny ♥ i zobaczę o co tyle szumu z tymi maskami Biovax :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Saszetki z Biovaxa napewno upoluję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przynajmniej dwie, ta z olejkami jakoś mi nie podeszła.

      Usuń
  11. Właśnie zrobiłam sobie listę co bym chciała kupić, i kurde juz się boję ile pieniedzy zostawie w tej Biedronce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się skuszę na olejek Tutti Frutti i balsam Soraya. Na maseczki Biovax nie mam parcia, poza tym te w 250ml są teraz w Hebe w promocji za 12,99 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja jest dobra o ile masz swoją sprawdzoną, dla osób które nie używały, albo chcą sprawdzić wszystkie bardziej opłaca się kupić saszetki. ;)

      Usuń
  13. Świetne oferty:) Te saszetki z biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super gazetka! Pewnie zakupię parę saszetek z biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie, sporo kosmetyków, ale jakoś dla siebie nic nie wybrałam, co do Lip Smackerów to miałam wersję Coca-cola i zapach faktycznie ma ładny i jest słodka, ale moim zdaniem lepsze nawilżenie dają zwykłe pomadki, ja w każdym razie już się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może dla zapachu się skuszę.;)

      Usuń
  16. Oho widzę moje ukochane płatki pod oczy i kilka fajnych smaczków :> Szkoda, że do Biedronki chodzę, rzadko, bo zwyczajnie mam nie po drodze :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki znalazły się również na mojej liście. ;)

      Usuń
  17. a mnie niestety zaciekawiło wiele produktów więc portfel mocno ucierpi :(

    OdpowiedzUsuń
  18. nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic nic

    no chyba że.... będę tam przypadkiem i coś mi samo do koszyka wpadnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D

      To zakładam, że możesz przypadkiem wymieść pół biedrony. :D

      Usuń
  19. Chyba będę musiała wybrać się do Biedronki. Chociaż może lepiej by było gdybym tego nie robiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się wiele rzeczy kończy i akurat wiele z nich jest w tej gazetce, więc na parę rzeczy się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. tyyyle mi rzeczy wpadło w oko! między innymi moje ukochane żele pod prysznic z dove :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ulalala ile dobroci! :D chyba musze mojemu mezowi podsunac te gazetke pod nos ;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biedronka zaszalała ;D ja biorę płyn micelarny, eyeliner i zaszetki biovaxa ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. TE balsamy do ust coca coli mnie zaciekawiły;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O w końcu uda mi się trafić na te balsamy Coca Coli :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koniecznie muszę się wybrać na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.