wtorek, 21 stycznia 2014

Wyniki konkursu ;)

U Was też tak zimno i wietrznie? :(  Dla takiego ciepłoluba jak ja to prawdziwa męka, z niecierpliwością czekam na wiosnę. ;)
Na pocieszenie w ten chłodny dzień mam dla Was wyniki konkursu, które na pewno rozgrzeją 3 z Was. ;)


Zatem bez zbędnego przedłużania, firma Seboradin postanowiła nagrodzić:

basia bbb (bilosiu@gmail.com) - kuracja Seboradin z Naftą Kosmetyczną

Natalia G (gwiazdanatalia@wp.pl) - kuracja Seboradin z Naftą Kosmetyczną

Rosa Nigris (rosanigris@gmail.com) - kuracja Seboradin Regenerujący


Firma Seboradin skontaktuje się z Wami, także czekajcie na meile. ;)


Gratuluję Wam serdecznie!
Mam nadzieję, że kuracje pomogą Wam uporać się z włosowymi problemami. ;)


27 komentarzy :

  1. O jej ! :D Naprawdę? Super bardzo mnie to cieszy heh i już nie mogę się doczekać aż wypróbuję te cudeńka :) Pozdrawiam i gratuluję pozostałym zwyciężczynią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygrałam ten konkurs na innym blogu. zestawy są super, dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szlag by to.. znowu wygrały 2 dziewczyny z pięciu pierwszych zgłoszeń. W tym pierwsza uczestniczka!! A pomyśleć że widząc ten konkurs wahałam się, gdy ledwo został wystawiony. Jakbym pamiętała o lenistwie państwa z Seboradin to szybko wyśmigałabym zgłoszenie!! Brawo leniuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leniuszki ? Trzeba było napisać zgłoszenie, a nie teraz wypominasz :)

      Usuń
    2. A czy jest jakaś zasada, według której należy wybierać zgłoszenia, bo może o czymś nie wiem?

      Usuń
    3. A nie wiesz może kiedy się do nas odezwą z firmy Seboradin :)?

      Usuń
    4. Myślę, że niedługo. ;)

      Usuń
  4. dziękuje bardzo , dopiero teraz przeczytałam wyniki! a coś mi szeptało, że być może się uda tym razem wygrać !

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.