poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Próbkomania w eKobieca.pl

Jak ciężko jest dobrać odpowiedni podkład wie chyba każda z nas, sama niejednokrotnie kupiłam podkład, który musiałam oddać, bo zupełnie mi nie pasował, a potem kupić kolejny i czasem tak w kółko. O ile jeszcze z formułą jest mniejszy problem, to z dobraniem odpowiedniego koloru mam duży problem. Kolor, który wydaje mi się być odpowiedni w drogerii, w domu okazuje się kompletną klapą, jak się domyślacie przeważnie jest za ciemny, chociaż chyba z raz udało mi się kupić podkład na tyle jasny, że aż trupi i znowu był nieodpowiedni. Czasem aż się odechciewa używania testerów, bo wyglądają okropnie. Na przeciw naszym oczekiwaniom wyszła drogeria eKobieca, która daje możliwość wybrania sobie próbek przeróżnych podkładów. 



Po szczegóły zapraszam tu: http://www.ekobieca.pl/pol_m_Probki-294.html

Chyba każda z nas chciałaby wypróbować podkład, zanim go kupi. Teraz to możliwe dzięki eKobieca.pl!

Od 25 marca w tej drogerii internetowej możesz sama wybrać jakie próbki kosmetyków (podkładów, baz pod makijaż etc.) chcesz otrzymać. "Zakup" próbek odbywa się za pomocą zdobytych punktów lojalnościowych. Są to produkty najlepszych marek (Revlon, L’Oréal, Max Factor, GOSH) zamknięte w wygodnych i solidnych pudełeczkach (1,5 ml). Ich oferta wciąż się poszerza. Sprawdź, czy znajdziesz wśród nich coś dla siebie :)



Mi osobiście brakowało miejsca gdzie mogę wypróbować próbkę przed zakupem pełnowymiarowego opakowania, a Wy skusicie się na wymianę punktów za próbki podkładów?


12 komentarzy :

  1. nawet nie wiem czy mam tam konto, ale i tak nie chcę zamawiać próbek, bo póki co mam jeszcze trochę kosmetyków do wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się opcja zamówienia próbek

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam mam multum próbek i ich nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. może wypróbuję, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa! Ja mam wiecznie problemy z kolorami, a tak nawet jak strace pare zł na próbki to potem mogę kupić dany podkład taniej w sieci wiedząc jaki kolor mam brać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie mam jednak kilka fluidów, które muszę wykorzystać najpierw :) Zawsze mieszam ciemniejsze kolory z jaśniejszymi jak mam problem i jest git :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z oferty niestety nie skorzystam, bo nie używam podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Inicjatywa spoko, ale nie dla mnie, bo najpierw trzeba kupic pelnowymiarowe kosmetyki, by pozniej punkty moc wymienic za probke - kompletnie bez sensu. Mialam nadzieje, ze probki rowniez bedzie mozna kupic, a nie tylko wymieniac :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Inicjatywa jest ciekawa, aczkolwiek mam tak złe doświadczenia z ekobieca, ze nigdy niczego u nich nie zakupię. Otrzymałam od tego portalu krem do twarzy, który miał w sobie bakterię wirusową.... Sprawę opisywałam pod etykietą L'oreal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, bardzo brakuje mi zawsze możliwości przetestowania podkładow, bo próbki zwykle są niedostępne a testerów w sklepach stacjonarnych bałabym się użyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się pomysł z próbkami :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.