sobota, 10 maja 2014

Gazetka "Odkryj w sobie więcej gwiazdy" część 2

Hej ;)

Dzisiaj post na szybko. ;) Kilka postów wstecz pokazywałam Wam pierwszą część kosmetycznej gazetki Biedronki (KLIK), a dzisiaj przyszła kolej na drugą część, która moim zdaniem również nic nie urywa, ale jestem zdania, że ktoś zawsze może sobie coś wypatrzyć. ;)










Zdjęcia zapożyczone z bloga: http://kosmetyczne-widzimisie.blogspot.com/

Mnie zaciekawił tylko zestaw do pielęgnacji i masażu ciała, bo lubię takie rzeczy i zapach Bi-es Lady in Black, który na pewno będzie mój, orientalne zapachy to moje klimaty.

Z pierwszej części nie kupiłam nic, a mamę namówiłam na urządzenie do pielęgnacji twarzy, mam nadzieję, że będzie zadowolona. ;)

A Wy coś sobie wypatrzyłyście?

31 komentarzy :

  1. bardzo fajna gazetka i skuszę się na kosmetyczkę oraz zestaw do masażu

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza część była wg. mnie ciekawsza. Tutaj nie znalazłam nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu gazetka kosmetyczna w Biedronce :o Z tej chyba nic mnie nie zainteresowało, no może farba Garnier Olia, którą uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem pierwsza była lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna gazetka, używam balsamu Soraya i jest na wykończeniu więc zakupię go bo jest w fajnej cenie..

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tamta gazetka była lepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej na nic się nie skuszę... mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie znalazłam dla siebie niczego specjalnego ; )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w ogole sie te gazetki nie pojawily :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza częśc o wiele lepsza była, w tej juz nic dla siebie nie wypatrzyłam :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nic w oko mi nie wpadło, ale może to lepiej. W Rossmannie się spłukałam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremy L'Oreala sa podobno dobre, może sobie sprawię

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie również nic ciekawego w tej części, ale Biedronka ma często bardzo fajne oferty więc jej wybaczam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się podobaja te kosmetyczki fajne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już zgarnęłam dwa peelingi i masełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Peeling do twarzy morelowy SORAYA zdecydowanie kupię bo o wiele tańszy niż w drogerii a ja go uwielbiam tylko jeszcze w starym opakowaniu mam :) A z tej części kosmetycznej też nic nie kupiłam bo w sumie wszystko mam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olejek z Sorai wpadł mi w oko. Muszę mu się przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poprzednia gazetka dużo lepsza. Może mniej rzeczy, ale z tamtej kupiłam 5 kosmetyków, z tej nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  19. będę musiała zerknąć na skład tego eliksiru Elseve :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic mnie nie zaciekawiło jakoś..

    OdpowiedzUsuń
  21. perfumy od Bi-es obłędne<3 miałam, polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już nie ogarniam tych wszystkich promocji i dobrych ofert wszędzie. Zaczynam łapać do tego dystans ;-)
    Z tego zestawu to skusiłabym się na kremiki do twarzy z Loreal dla mojego faceta. Ot tak, by sprawić mu przyjemność ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. na szczęście tym razem nic co bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie nic dla mnie i w tej części :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten zestaw do pielęgnacji ciała w kosmetyczce mnie urzekł ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. tutaj nie ma nic dla mnie, za to pierwsza część była ciekawa ;)

    http://the-fit-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. a nie widzę tutaj nic dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.