czwartek, 8 maja 2014

Kwietniowe zużycia

Hej ;)

W tym miesiący denko osiągnęło już zadowalającą mnie ilość, usilnie staram się pozbywać zapasów, bo półki niedługo zaczną uginać się pod naporem kosmetyków. W tym miesiącu do kosza poszło 13 pustych opakowań więc nieźle. 


Planeta Organica Odżywczy szampon z Aleppo
Mój ulubieniec wśród szamponów, co prawda powinna go zużyć już dawno, ale tak bardzo mi było szkoda, że stał na półce, działanie, zapach, cena jak dla mnie ideał. Przy uzupełnianiu zapasu rosyjskich kosmetyków wpadnie z pewnością do koszyka i to nie jedna butelka, bo mąż również sobie go upodobał. 
Kupię ponownie


Yves Rocher So Eliksir Purple woda perfumowana
Lubicie winogronowe mentosy? Jeżeli tak to woda na pewno przypadnie Wam do gustu, zapach utrzymuje się całkiem przyzwoicie i na pewno zaintestuję w kolejną butelkę. Opakowanie również jest urocze i zachęca do kupna.
Kupię ponownie


Joanna Naturia szampon z pokrzywą i zieloną herbatą
Mój ulubiony szampon do oczyszczania włosów, domywa wszystko nie plączać i nie przesuszając przy tym włosów.
Kupię ponownie


Bania Agafii peeling - masaż do ciała z maliną arktyczną na bazie 5 olejków
Tak jak wspominałam w recenzji saszetki są fajną sprawą na wyjazdu i na lato na pewno zainwestuję w kilka opakowań.
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie


Mythos, BIO fluid nawilżający do twarzy skóra mieszana i tłusta
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie


Mariza mineralny podkład pudrowy
Minerały jak najbardziej sprawdzają się na mojej cerze, po minerałach z Annabelle Minerals postanowiłam wypróbować czegoś tańszego jednak gorzko tego pożałowałam, samo opakowanie pomijam, bo widać na zdjęciu co z niego zostało, jest to kiepskiej jakości plastik, a sam podkład również nie należy do najlepszych, nie równomiernie schodzi z twarzy i daje strasznie nienaturalny efekt. Ja mu mówię nie!
Nie kupię ponownie


ORGANIC SHOP Cukrowy peeling do ciała z organiczną papają
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie


BIOELIXIRE arganowe serum do włosów
To już któraś z kolei buteleczka tego serum, sprawdza się bardzo dobrze i zajmuje mało miejsca na półce, jednak przydałby się jakiś dozownik albo kroplomierz. (przepraszam za włosa :D)
Kupię ponownie


The Body Shop mini żel pod prysznic 'mandarynka' i 'mango'
To moje pierwsze żele z TBH, ale już wiem, że nie ostatnie. Była walka z mężem o zapachy, na szczęście wygrałam. ;) Pachną cudownie i jeszcze jakiś czas utrzymują się na skórze.
Kupię ponownie



FA SPORT dezodorant antyperspiracyjny
Średniaczek wśród dezodorantów, nie jest zły, ale miałam lepsze.
Nie kupię ponownie


Intimea emulsja do higieny intymnej
Jednej z ulubionych płynów do higieny intymnej, tani, skuteczny i łatwo dostępny.
Kupię ponownie


Mariza Subtille Rose perfumetka 
Jeszcze przed skończeniem perfumetki kupiłam sobie pełonowymiarową wodę na tyle mi się spodobała, jest delikatna i świeża idealna na lato.
Kupię ponownie


Jestem z siebie dumna, że tyle opakowań zaliczyło kosz, liczę na więcej w następnym miesiącu. ;)

59 komentarzy :

  1. Też bym musiała zacząć zużywać produkty, bo ciągle kupuję się coś nowego i przybywa i przybywa... Może jakbym też te denka na blogu robiła to bym miała większą motywację;) muszę o tym pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie denka na blogu motywują do zużywania. ;)

      Usuń
  2. ja właśnie wygrałam w jednym z rozdań tą saszetkę z Bani Agafii, jestem ciekawa jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bioelixire to mój ulubieniec w kategorii zabezpieczania włosów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zużycia a i ciekawi mnie ten peeling/masaż

    OdpowiedzUsuń
  5. chce ten peeling z papają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie akurat ten wariant antyperspirantu z Fa jest najlepszy (póki co) - byłam zadowolona z jego ochrony:) Emulsja z Biedry natomiast nie przypadła mi do gustu, wolę niebieski żel;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać każdemu pasuje co innego. ;)

      Usuń
  7. Ten szampon z Joanny też lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo, a u mnie kosmetyki Marizy zawsze się sprawdzały i były świetne!

    ________________________________________________________________
    Przy okazji - jeśli masz ochotę weź udział w moim wiosennym rozdaniu.
    Myślę, że zgłoszeń będzie mało ze względu na to, że trzeba ułożyć wierszyk, więc szanse są duże :D
    http://turqusowa.blogspot.com/2014/05/rozdanie.html zostawiam link, jeśli się zainteresujesz :)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre kosmetyki z Marizy mi pasują, ale minerały się nie sprawdziły.

      Usuń
  9. Ciekawa jestem jak ten pierwszy szampon spisałby się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michasiu szampon jest cudowny do codziennego mycia, dodatkowo cudowny zapach i ładny skład. ;)

      Usuń
  10. ciekawe zużycia :) żadnego kosmetyku nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie kupiłaś ten peeling z papają? :)

    http://the-fit-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling pochodzi ze sklepu Biosfera Polska, ale można go kupić w różnych sklepach internetowych.

      Usuń
  12. ciekawi mnie marka mythos, mam tylko żel i lubię go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dobrego słyszałam o ich produktów i sama mam już 2 ulubieńców. ;)

      Usuń
  13. Yves Rocher So Eliksir Purple miałam ta wodę, była świetna. Jej zapach mnie urzekł :)
    Co do BIOELIXIRE arganowe serum do włosów, miałam, ale nie byłam z niego zadowolona, kilka razy obciążyłam nim włosy, chyba jest dla moich włosów za ciężki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, moje włosy też różnie reagują na podobne serum arganowe.

      Usuń
  14. Moje włosy się chyba przyzwyczaiły do tego szamponu z Planeta Organica i nie reagują na niego już tak jak kiedyś. Na szczęście już go denkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zużycia :) też miałam tą perfumetkę od Marizy, ale mojej mamie zapach jakoś bardziej do gustu przypadł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę ciężkie zapachy i nawet się zdziwiłam, że ten mi się spodobał. ;)

      Usuń
  16. Mam już chwilę ochotę na jakiś peeling lub masło z Organic Shop i muszę wreszcie nabyć :> A co do tej saszetkowej serii od Agafii, to ja uwielbiam wręcz maski do twarzy, są odjazdowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz się w nie zaopatrzyć. ;) Maskami w saszetkach mnie zaciekawiłaś, będę musiała się rozejrzeć. ;)

      Usuń
  17. duzo wspaniałości, ciekawe denko, muszę wypróbować ten szampon z aleppo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo ciekawych, nieznanych mi produktów. Szampon Joanny uwielbiam, również podpisuję się pod tym, że dobrze oczyszcza. Natomiast najbardziej skusiłaś mnie winogronowymi mentosami w postaci wody toaletowej - koniecznie muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda jest cudowna, brałam ją w ciemno więc się trochę obawiałam, ale niepotrzebnie. ;)

      Usuń
  19. Olejek Bioelixire uwielbiam. Żel TBS właśnie do mnie dotarł i jestem pod wrażeniem zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy są cudowne, ja mam 6 różnych i jeden ładniejszy od drugiego. ;)

      Usuń
  20. Gratuluję "wykończenia" szczęśliwej 13 ;) PS: fotka z włosem świetnie wkomponowała się we wpis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu wcześniej go nie zauważyłam, chyba mam za małe makro. :D

      Usuń
  21. Kusi mnie ten fluid Mythos :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten peeling z papaya to cos dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować jest świetny! ;)

      Usuń
  23. U mnie w kwietniu było mdło żuzyc a dużo zakupów:/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje zuzyc, faktycznie sporo :)! Zadnego z tych produktow nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też myślę, że te saszetkowe opakowania to dobry pomysł - można spokojnie przetestować, sprawdzic, jak działa...

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam arganowe serum do włosów, ale nie jestem jego fanką;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba muszę powąchać jak będę w YR tej wody toaletowej. Co do tego pudru z marizy o ile dobrze piszę, to kupiłam sobie Catrice - Prime And Fine Translucent Loose Powder - Sypki puder transparentny z efektem matującym, zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. na to serum chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zużycia ;) ja właśnie postanowiłam robić regularnie denka na blogu, żeby motywować się do zużywania .

    OdpowiedzUsuń
  30. So elixir purple uwielbiam! Sama mam już na wykończeniu... pachnie obłędnie, trzyma się prawie cały dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja lubię produkty od Joanny :):)

    OdpowiedzUsuń
  32. właśnie używam arganowe serum.
    reszty nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  33. Interesuje mnie ten peeling :) Ogólnie fajne zużycie, ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dużo tego ! Niczego nie miałam , ale buteleczka perfum bardzo ładna :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Te deo Fa są okropne, miałam jeden i nie chcę więcej. Żele z TBS mam też miniaturki, ale mango, a drugi wanilia :) Szampon z Joanny też miałam, lubiłam, ale nie kupiłam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie ten szampon średnio się spisał, trochę zbyt słaby dla moje głowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zauważyłam że u mnie zapasy topnieją ale w równie szybkim tempie się powiększają także mam nadzieję ze za jakiś czas w końcu zejdę do normalnego poziomu ich zapasów :) A zużycia bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Czasami chcialabym zeby u mnie tak topnialo jak u Ciebie z kosmetykami, ciągle mam parcie na nowosci

    OdpowiedzUsuń
  39. miałam inne szampony z Joanny :) gratuluje zuzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię szampon Joanna, a na krem Mythos mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję dużego denka. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Denko się super prezentuje, ale nic nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.