poniedziałek, 9 czerwca 2014

CZTERY PORY ROKU paznokciowy niezbędnik

Hej ;)
Jakiś czas temu pokazywałam Wam piękną paczuszkę od firmy Cztery Pory Roku i przyszedł czas, żeby powiedzieć parę słów o produktach, które się w niej znalazły. A zatem zapraszam na długaśny post ;)






Pierwsze dwa produkty to:

Skoncentrowana odżywka do regeneracji paznokci i skórek
i 
Ekspresowy żel do usuwania skórek




Ekspresowy żel do usuwania skórek 3 w 1 aloes + gliceryna


Żel szybko i skutecznie usuwa suche i stwardniałe skórki wokół paznokci, zapobiegając ich ponownemu narastaniu na płytkę paznokciową. Jego innowacyjna formuła została wzbogacona o glicerynę i aloes, dzięki czemu doskonale nawilża, zmiękcza i wygładza skórki, przywracając im piękny i zdrowy wygląd. Aplikator zakończony pędzelkiem ułatwia precyzyjne nakładanie preparatu oraz umożliwia delikatny masaż paznokcia oraz skórek, co przyspiesza wnikanie składników aktywnych zawartych w żelu.

Sposób użycia: Żel nanieść na skórki wokół paznokci. Po 60 sekundach należy delikatnie odsunąć skórki patyczkiem. Następnie dokładnie spłukać. Unikać kontaktu z oczami i błonami śluzowymi.



Pojemność: 1,5 ml
Cena: 9,90 zł

Moja opinia:
Tak jak w przypadku odżywki żel jest w formie poręcznego pisaka z pędzelkiem. Żel jest ekspresowy i to prawda należy go trzymać na paznokciach nie dłużej niż 60 sekund po czym dokładnie zmyć i umyć ręce, nie warto ryzykować kontaktu z oczami, ponieważ to silnie działający preparat. Faktycznie po minucie skórki są już na tyle miękkie, że spokojnie można się ich pozbyć. Nie jestem w takich sprawach regularna więc żelu używam jak mi się przypomni jednak nie częściej niż 2 razy w tygodniu. 
Tak jak odżywka bardzo ładnie pachnie, tak żel jest już bezzapachowy, to nawet lepiej. ;) Na żel na pewno jeszcze się kiedyś skuszę, bo jest fajnym pomocnikiem przy usuwaniu skórek.



Skoncentrowana odżywka z aktywnym kompleksem 5 naturalnych olejków


Odżywka skutecznie regeneruje słabe i zniszczone paznokcie, a także skórki wokół nich. Innowacyjna formuła z kompleksem 5 naturalnych olejków wzmacnia i uelastycznia płytkę paznokcia, chroniąc ją przed łamaniem i rozdwajaniem. Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych kruche i matowe paznokcie stają się gładkie, mocne i błyszczące. Aplikator zakończony pędzelkiem ułatwia precyzyjne nakładanie preparatu oraz umożliwa delikatny masaż paznokcia oraz skórek, co przyspiesza wnikanie składników aktywnych zawartych w odżywce.



Składniki aktywne:
Olej arganowy – skuteczne regeneruje płytkę paznokcia oraz suche skórki
Olej rycynowy – wzmacnia kruche i łamliwe paznokcie, rozjaśnia przebarwienia i nabłyszcza
Oliwa z oliwek – silnie nawilża i odżywia zniszczone paznokcie i skórki
Olej awokado – wygładza, odżywia, nawilża suche i popękane skórki wokół paznokci
Olej sezamowy – intensywnie zmiękcza twarde skórki wokół paznokci oraz łagodzi podrażnienia



Pojemność: 1,5 ml
Cena: 9,90 zł

Moja opinia:
Bardzo lubię tego typu produkty z aplikatorami, jest to jak dla mnie najwygodniejsza forma odżywek. Konsystencja odżywki jest żelowa, wiadomo lekko tłusta przez olejki, ale fajnie się wchłania  i pozostawia taką jedwabną warstwę na paznokciach. 
Skład odżywki jest bardzo fajny, dominują w nim olejki, na dobrą sprawę można samemu zrobić sobie odżywkę z olejków, jednak dla mnie plusem jest aplikator z pędzelkiem, dzięki któremu nie mam nic umazanego poza paznokciami. ;)
Zaskoczył mnie zapach odżywki, spodziewałam się bezzapachowego produktu, a tu się zdziwiłam, bo odżywka pachnie bardzo ładnie, delikatnie i owocowo. 
Ciężko mi określić jednoznaczne efekty na paznokciach, bo zazwyczaj mam na nich lakier, jednak przez okres używania odżywki paznokcie rzadziej łamały się. Za to jestem bardzo zadowolona z działania na skórki, odżywka widocznie je nawilżyła, nie są już twarde i nie tworzą się zadziorki. Także z odżywki jestem  w pełni zadowolona.



Kolejne to zmywacze do paznokci:

Zmywacz do panokci w żelu gliceryna + olejek z lemongrass
i
Zmywacz lakieru hybrydowego  lanolina + trawa cytrynowa


Zmywacz do panokci w żelu gliceryna + olejek z lemongrass

Zmywacz szybko i skutecznie usuwa wszystkie rodzaje lakierów. Dzięki gęstej, żelowej konsystencji równomiernie rozprowadza się na płytce paznokcia i jest bardzo wydajny. Dokładnie oczyszcza i odtłuszcza płytkę paznokcia, przygotowując ją pod zabieg manicure. Zawiera glicerynę i olejek z lemongrass, które nawilżają i wygładzają skórki wokół paznokci.

Sposób użycia: Nasączony zmywaczem wacik należy przyłożyć na kilka sekund do paznokcia w celu rozpuszczenia lakieru, następnie zmyć lakier z paznokci i umyć ręce.


Pojemność: 60 ml


Moja opinia:
Zmywacz w żelu to dla mnie nowość, do tej pory używałam raczej zwykłych zmywaczy do paznokci. Czasem warto pokusić się o przetestowanie nowości, bo w życiu bym nie zwróciła uwagi na żelowy zmywacz do paznokci, a tu okazał się całkiem niezły. Zmywa tak naprawdę wszystko od piasków po brokaty, chociaż z tymi drugimi trzeba się trochę namęczyć. Prawie zawsze przy zmywaniu paznokci słyszę od męża 'zabieraj te śmierdziele' w przypadku żelowego zmywacza nawet się nie zorientował, że zmywam paznokcie, bo zmywacz pachnie, nie ma w nim męczącej woni acetonu. Konsystencja jak sama nazwa mówi jest żelowa w zielonym kolorze, dodatkowym jego plusem jest to, że nie wysusza skórek, a czasem mam wrażenie, że dodatkowo je pielęgnuje. Jestem bardzo zadowolona z żelowego zmywacza i na pewno się w niego zaopatrzę. 



Zmywacz lakieru hybrydowego lanolina + trawa cytrynowa

Zmywacz do paznokci szybko i skutecznie usuwa lakier zarówno hybrydowy, żelowy, jak i akrylowy. Dokładnie oczyszcza i odtłuszcza płytkę paznokcia, przygotowując ją pod zabieg manicure. Dzięki zawartości lanoliny zmiękcza skórki wokół paznokci, przywracając im naturalny poziom nawilżenia.

Sposób użycia: Spiłować wierzchnią warstwę lakieru hybrydowego. Nasączony wacik przyłożyć do paznokcia i owinąć folią aluminiową. Po 5-10 minutach lakier usunąć szpatułką.


Pojemność: 60 ml

Moja opinia:
Nie, nie i jeszcze raz nie. Hybrydowych paznokci do prawda nie posiadam, ale wystarczy mi męka z brokatami, które tak ładnie wyglądają, a tak ciężko je zmyć. Zmywacz moim zdaniem to totalna pomyłka, nie dość, że wysusza skórki to jeszcze zostawia okropny biały nalot na paznokciach. Jestem świadoma, że powinno się go używać zapewne tylko na hybrydowych paznokciach, ale mimo wszystko za takie wysuszenie podziękuję.


Podsumowując, jeżeli wyłączymy z tego zmywacz lakieru hybrydowego to mamy naprawdę fajny zestaw godny polecenia. Ja na pewno w przyszłości skuszę się jeszcze na te trzy produkty.


Znacie produkty do paznokci Cztery Pory Roku?


26 komentarzy :

  1. Ciekawe produkty, i ten zmywacz w żelu ;D hehe już wczoraj gdzieś na blogu o nim czytałam ! :D śmieszna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się pierwszy raz spotkałam z taką formą, ale jest bardzo fajny, a co ważniejsze nie wysusza.

      Usuń
  2. mysle ze ten zmywacz do hybryd nie jest zły, tylko trzeba miec hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez myślę że ten zmywacz do hybryd jest dobry, musi zupełnie do nich inaczej działać
      :)

      Usuń
    2. Właśnie o to chodzi, ja nie mam hybryd więc mi wysuszał skórki.

      Usuń
  3. Oj ten zmywacz w żelu bym chciała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny, warto zainwestować. ;)

      Usuń
  4. swietne pudełeczko :) faktycznie jest to niezbednik paznokciowy :) musze poszukac w sklepach tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ta odżywka i zmywacz w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są najlepsze z wszystkich produktów. ;)

      Usuń
  6. Zmywacz w żelu zaciekawił mnie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. odżywkę używam od jakiegoś czasu i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, do skórek idealna. ;)

      Usuń
  8. ta odzywka by mi sie teraz przydała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie ten zmywacz w żelu i ten żel do skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ten pierwszy żel mam ochotę. Nie miałam nigdy takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znacznie ułatwia pielęgnację skórek.

      Usuń
  11. Mam żelowy zmywacz z innej firmy i cuchnie straszliwie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten przeciwnie, nawet pachnie. ;)

      Usuń
  12. Wszystko mam oprocz zmywacza do hybryd i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego żałować, bo akurat tylko on się nie sprawdził .;)

      Usuń
  13. Ten produkt do skórek wygląda ciekawie, przyznam, że jeszcze się z takim nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam z tej serii odżywkę i żel do skórek oraz zmywacz w żelu. O ile z odżywki i zmywacza jestem zadowolona, o tyle żel do skórek zupełnie się u mnie nie sprawdził. Nie zmiękczył skórek, właściwie nic z nimi nie zrobił. Jedyna zaleta to ładny zapach i wygodna aplikacja. Wróciłam do mojego ulubionego i świetnie działającego żelu z Sally Hansen.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam żadnego z tych kosmetyków :)
    jedyne produkty, które kojarzę z tej firmy to klasyczne i znane większości z nas kremy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żelowy zmywacz ciekawy - jakby jeszcze lakiery takie bezwonne robili :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.