FM Make Up Glow Powder Pearls

Hej ;)
Notka powinna wyświetlić się automatycznie, ponieważ akurat jestem na Mazurach, z których serdecznie Was pozdrawiam. W końcu przyszedł mój czas na odpoczynek. ;)
Dzisiaj będzie recenzja pudru rozświetlającego w kulkach, co do którego miałam wielkie nadzieje, bo prezentuje się naprawdę ładnie. A czy jest również dobrym produktem?

FM Make Up Glow Powder Pearls puder rozświetlający



Perełki srebrzystobiałe i różowe subtelnie rozświetlają skórę. Perełki zielone i fioletowe optycznie maskują przebarwienia i niedoskonałości cery. Perełki złocisto żółte nadają skórze ciepły słoneczny odcień. Zmieszane razem sprawiają ze cera wygląda zjawiskowo.







Cena: 49,90 zł
Pojemność: 18 g
Dostępność: sprzedaż katalogowa


Na puder w kulkach FM trafiłam przez przypadek, koleżanka była konsultantką, a po obejrzeniu katalogu zainteresował mnie właśnie rozświetlający puder w kulkach. Swoją drogą do pewnego momentu myślałam, że FM zajmuje się tylko sprzedażą odpowiedników perfum. 

Samo opakowanie jest bardzo ładne i przyciąga wzrok, jednak nie wszystko co ładne to praktyczne np. jak sam puszek, który jest kompletnie niepraktyczny, dodaje tylko uroku opakowaniu. Ja wolę aplikację wszelkich pudrów pędzlami.

Hmm producent określa produkt jako puder rozświetlający, może i mogłoby tak być, jednak po aplikacji pudru na całą twarz świecie się niemiłosiernie, dlatego postanowiłam stosować go jako rozświetlacz na kości policzkowe, tutaj sprawdził się o wiele lepiej, daje bardzo subtelny efekt, jednak cóż z tego jak znika całkowicie po krótkim czasie. Na plus mogę zaliczyć zapach, bo puder pachnie naprawdę ładnie, mogłabym siedzieć z nosem w opakowaniu.


Podsumowując, od produktu za 50 zł oczekiwałam naprawdę fajnego efektu, niestety zawiodłam się na całej linii, bo oprócz zapachu na plus nie mogę zaliczyć nic.


Znacie kosmetyki FM?
Lubicie?

17 komentarzy:

  1. Za połowę ceny można kupić rewelacyjne kulki z KOBO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak za taką cenę to bym nie kupiła. Wolałabym z KOBO :)

      MSjournalistic.blogspot.com

      Usuń
  2. Za taką cenę rzeczywiście można oczekiwać czegoś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam kulki z Dax`a, i są o połowę tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie sprawdziły, ja jeszcze nie miałam nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taką cenę, rzeczywiście należałoby oczekiwać, że sprawdzi się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko tyle go było w całym opakowaniu (tak jak na zdjęciu)? :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Slodki puszek szkoda ze niepraktyczny :) no i 50zl bym za to nie dala

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam je, ale rzadko je używam.
    A z kosmetyków FM korzystam regularnie :) Lubię ich kosmetyki. Można je wygrać u mnie w rozdaniu, więc zapraszam jeśli ciekawi Cię coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A wyglądał tak pięknie.. do tego ten różowy puszek ; )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda fajnie, puszek też uroczy ale za 50zł na pewno bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki z FM w większości lubię. Ten puder wąchałam i macałam, ale nie kupiłam. Nie zrobił na mnie wrażenia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger