Relacja ze spotkania blogerek w Białymstoku

Hej ;)
Tak jak wczoraj obiecałam, dzisiaj zapraszam Was na relację ze spotkania blogerek w Białymstoku. Czas zleciał tak szybko, że nawet nie zdążyłam się obejrzeć, a była już połowa spotkania, a za chwilę koniec. Oj tak, na spotkaniach czas leci baaardzo szybko, szczególnie jeżeli spędza je się w doborowym towarzystwie. Tym razem organizacji spotkania podjęły się Magda i Bogna, nie ma to jak przyjść na spotkanie bez stresu jako uczestniczka, a nie organizatorka. ;) Dzięki dziewczyny ;)

Spotkałyśmy się w klubie Antidotum, miejsce co prawda trochę ciemne, ale bardzo klimatyczne. Po przyjściu powitała nas już część dziewczyn, jak i Pani Beata z białostockiego sklepu Sayatnova, robiłam oddzielny wpis o samym sklepie i jego asortymencie, który możecie zobaczyć tu: Z wizytą w sklepie Sayatnova. Właścicielka sklepu opowiedziała nam o produkcji mydła Aleppo, co zawsze mnie bardzo ciekawiło, dowiedziałyśmy się m.in. że prawdziwe mydło Aleppo ma nieregularny kształt. Pogadanka o kulturze Syryskiej zaciekawiła nas wszystkie, warto również wspomnieć, że w sklepie u Pani Beaty można znaleźć Syryjskie cuda. Na zakończenie każda z nas otrzymała pięknie pachnącą paczuszkę z naturalnymi kosmetykami, warto również wspomnieć, że każda dostała kosmetyki dopasowane do siebie. ;)



Potem był czas na plotki ... ;)




... oraz wielką wymiankę kosmetyczną, każda wysypała co miała i wzięłyśmy się do przeglądania. Wybrałam sobie kilka rzeczy, a do domu przywlokłam dwa razy więcej, bo wystarczyło wyjść na zewnątrz, a sprytne dziewczyny powrzucały kosmetyki do toreb. ;)











Każda z uczestniczek przyniosła korki, które zbierałyśmy dla Stasia: KLIK. Cieszę się, że za każdym razem możemy wesprzeć jakąś akcję. Były dary dla Hospicjum, korki dla Stowarzyszenia Kibiców Jagiellonii, które prowadzi akcję "Wózki za nakrętki", mam nadzieję, że kolejne spotkania również zaowocują pomocą dla innych. 


Dziękujemy również firmom,które zechciały umilić nasze spotkanie swoimi firmowymi produktami:



Full Mellow




GAL


Eveline


Carmex

The Body Shop
https://www.facebook.com/TheBodyShopPoland?fref=ts

Allepaznokcie


A tutaj jeszcze moje zamówienie z DM-u ;) Ostrzyłam ząbki na edycję limitowaną żeli i w końcu jest moja. ;) Jajko Ebelin również jest już w stanie agonalnym więc pora na nowe. ;)







Dziewczyny miło było Was spotkać po raz kolejny, jak również poznać nowe twarze. ;) Magdzie i Bognie dziękuję za organizację spotkania, było świetnie! ;) A zatem do następnego! ;)

38 komentarzy:

  1. Ale świetne nowości a spotkanie widać bardzo udane...dziewczyny zadowolone a to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle skarbów w jednym miejscu - takie wymianki są super, "na żywo" lepiej :)
    Produkty ze sklepu Sayatnova prezentuję się wspaniale i zakupy z DM-u - ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wymianki są świetną sprawą ;)
      Jak będziesz w okolicach Białegostoku to warto zajrzeć do Sayatnova. ;)

      Usuń
  3. Było świetnie jak zwykle! Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie musiało byç udane. Pozazdrościć tylu prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznotki! i cuda z dm :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna relacja, miałyście okazję lepiej się poznać, też zbieram plastikowe nakrętki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, ja ciągle jeszcze przed moim pierwszym spotkaniem.. ale mam nadzieję, że się to niedługo zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak nie to warto wziąć sprawy w swoje ręce ;) My właśnie tak się poznałyśmy ;)

      Usuń
  8. Ja po swoje zakupy z do we wrzesniu jadę do Oli <3 i napisz jak sie sprawdza peeling z full mellow : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło was było znowu spotkać :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być bardzo miło:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł takie spotkania :) Szkoda, że w okolicy Trójmiasta nic się nie dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, przecież co raz jest coś w Trójmieście. ;)

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się to, że takie spotkania często mają jeszcze jakiś inny, niekosmetyczny cel : )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest fajne, dlatego na każdym spotkaniu robimy coś dla kogoś. ;)

      Usuń
  13. Świetne spotkanie :) Ja w domu mam ogromny wór zakrętek plastikowych i nie wiem co z tym zrobić... Gdzie przekazać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej miejscowości pewnie są jakieś punkty odbioru. Może jakieś kluby sportowe, instytucje?

      Usuń
  14. Ooo, masz zawieszkę Beach Walk! Zazdrocha :D
    Też się cieszę, że znów mogłyśmy się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Czyli muszę otworzyć i jedzie ze mną na Mazury ;)

      Usuń
  15. aaa! czemu ja to przegapiłam :C tak bardzo chciałabym się z Wami poznać!:) koniecznie daj znać kiedy takie następne, może coś w okolicy świąt?:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger