ShinyBox Sierpień 2014

Hej ;)
Czy ktoś jeszcze nie śpi? Moje śpiochy już dawno śpią, a ja mam chwilę przed kolejnym wyjazdem na napisanie posta, o czym będzie już wiecie. ;) Dzisiaj otrzymałam nowe, sierpniowe pudełko ShinyBox. Pierwszy raz nie zaglądałam na blogi, żeby nie podglądać zawartości, chciałam chociaż raz mieć niespodziankę. Po lipcowym pudełku liczyłam tym razem na fajną zawartość i nie zawiodłam się pudełko jest godne uwagi. A jak jesteście ciekawe zawartości to zapraszam niżej ;)




"Poczuj kojący dotyk odżywczej pielęgnacji na rozgrzanej słońcem skórze... Wszystko to dzięki sierpniowej edycji pudełka ShinyBox, które zapewni Ci zdrowy i promienny wygląd przez resztę lata! Kosmetyki z najnowszego pudełka to absolutne “must-have” letniego sezonu - idealne zarówno do plażowego wypoczynku, jak i podczas przygotowań do wakacyjnej imprezy!"






BANDI Krem Intensywnie Nawilżający


Nawilżający krem o lekkiej konsystencji przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Krem jest doskonały pod makijaż, znacznie poprawia wygląd skóry i wyrównuje jej koloryt.





DERMIKA Serum - koncentrat piękna 

Specjalistyczne serum stymulujące odnowę skóry i chroniące ją przed starzeniem. Produkt ten skutecznie spłyca zmarszczki, zmniejsza ich widoczność i poprawia napięcie skóry.




YASUMI Emerald Cooling Mist


Odświeżająca mgiełka jest idealnym rozwiązaniem w przypadku uczucia ciężkich i zmęczonych nóg. Regularne stosowanie mgiełki poprawia krążenie, daje uczucie lekkości i odświeżenia nóg.




GLAZEL Konturówka do brwi


Konturówka perfekcyjnie podkreśla kształt brwi i dodaje im wyrazistości. Dodatkowo posiada szczoteczkę do rozcierania, której użycie sprawia, że brwi nabierają idealnego kształtu.




THE BODY SHOP Masło do ciała Wild Argan Oil


Nawilżające masło wzbogacone olejem Arganowym z Maroka to luksusowy rytuał piękna dla Twojego ciała. Zapewnia 24 godzinne nawilżenie, sprawia, że skóra staje się miękka i gładka.




GRATIS

SALUTERRA Krem rewitalizujący z komórkami macierzystymi
Odżywczy i nawilżający krem sprawia, że skóra staje się zdrowa i piękna. Kompleks z komórek macierzystych winogron wspomaga regenerację komórek skóry, działając odmładzająco.
Rozlosowano wśród osób należących do Klubu VIP.




Najbardziej jestem zadowolona z kremu Bandi w pudełku, lubię kremy tej firmy i mam nadzieję, że na tym również się nie zawiodę. Ciekawa jest też mgiełka chłodząca z Yasumi, szkoda tylko, że już koniec lata, bo przydałaby się w czasie upałów. Kredkę Glazel otrzymałam w dość ciemnym odcieniu, jednak zobaczę jak się będzie spisywała, do brwi potrzebuję chłodnych odcieni więc może akurat? Masełko z The Body Shop niedawno Wam opisywałam, poza zapachem szału nie zrobiło więc ten egzemplarz albo pójdzie w inne ręce albo zostawię sobie na zapas. ;) Tym razem Shiny się postarało, za jakiś czas będziecie mogły przeczytać mini - recenzje produktów. 



A jak Wam się podoba sierpniowe pudełko?

21 komentarzy:

  1. Wygląda całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne to pudełko ;) Odświeżająca mgiełka przydałaby mi się i ktem Bandi również.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa konturówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się zawartość tego pudełka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie. Widac i Shiny i Glossy zaczeli sie starać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak spisze się ten spray chłodzący dla stóp. Koniecznie daj znać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam że mi jakoś nic nie wpadło w oko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem udane pudełeczko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba :) ubolewam nad tym, że nie udało mi się wylosować kremu do rąk, ale cóż, życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo fujka to masełko, w ogóle nie na tą porę roku, ale widać, że próbują rozpowszechnić :] Mgiełka Yasumi wydaje się być ciekawym produktem, szkoda tylko, że wrzucili ją do boxa dopiero teraz, jak fala upałów już przeszła..

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba zawartość sierpniowego pudełeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dość fajnie wygląda ten sierpniowy box :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wypróbowałabym ten kremik z Bandi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ten krem z Bandi czaję się już od jakiegoś czasu, słyszałam, że jest świetny :)

    Zapraszam do mnie http://czarnulahc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna zawartość:):) od dawna myślę nad zamówieniem pudelka ale raz są lepsze raz gorsze i sama nie wiem czy uda mi się zdobyć takie fajne

    OdpowiedzUsuń
  16. Krem Bandi również i dla mnie wpadł w oko. Ciekawa jestem jak będzie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze wrzesień ma być ładny, słoneczny to i mgiełka się przyda

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jestem zadowolona z tego pudełka :)))
    Przy okazji zapraszam do mnie: http://www.fit-and-sexy.pl/2014/08/shinybox-sierpien-2014.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger