Wybielanie zębów czyli zęby jak perełki

Hej ;)

Dzisiaj temat, który powiązany jest w znacznym stopniu z urodą, a postanowiłam go poruszyć, gdyż ostatnio znalazłam kilka takich wyszukiwań w statystykach bloga. Dziś porozmawiamy o temacie jakim jest wybielanie zębów. ;)
Pewnie nie raz każda z nas myślała o wybieleniu sobie zębów, w końcu nie ma to jak piękny, biały uśmiech. Jednak strach przed nadwrażliwością zębów i dość wysokie ceny profesjonalnego wybielania skutecznie nas zniechęcają. Jak to jest z tym wybielaniem, czy gra jest warta świeczki? Wydaje mi się, że prawie każde wybielanie zębów da jakiś efekt, jedno mniejszy inne większy, jednak na pewno zauważymy różnicę, jednak, żeby efekty utrzymały się jakiś czas trzeba być konsekwentnym w działaniu i podtrzymywać efekt jak najdłużej. Dodatkowo jak wiadomo kawa, czarna herbata, wino i inne produkty o mocnym i głębokim kolorze nie pomogą nam w utrzymaniu białych zębów. Również wraz z wiekiem nasze szkliwo staje się cieńsze, a bardziej żółta zębina ukazuje swoje oblicze, co jest nieuniknione. Jednak są na szczęście sposoby jak sobie z tym radzić.


                                                                                                      [źródło]


Najpopularniejsze są wybielające pasty do zębów, do wyboru mamy ich całe mnóstwo, jedne są skuteczne inne mniej. Ja używam Denevitu lub pasty Colgate Max One, nie powiem, że są one szalenie skuteczne i efekty zobaczymy gołym okiem, bo nie. Jak dla mnie nadają się one do miminalnego wybielenia, które ciężko będzie dostrzec na pierwszy rzut oka lub do podtrzymania efektu wybielania. 



Równie popularne jak pasty są zestawy do wybielania zębów w domu, a wśród nich króluje Biała Perła, System wybielający 10 dni, sama jeszcze jej nie używałam, ale mam zamiar, ponieważ efekty jakie widziałam są zadowalające. 


Kolejnym produktem jest również 'dziecko' Białej Perły - Jutro Impreza! Jakiś czas temu stosowałam ten produkt, jest dość łatwy w użyciu, mamy dwustronny pędzelek, na którym z jednej strony jest żel aktywujący, a z drugiej żel wybielający, nakładamy jeden po drugim i zakładamy specjalną nakładkę rozchylającą usta, jest to dość niewygodne, ale da się wytrzymać. Nie wspominam już o nadmiernym ślinieniu się, także polecam wykonywać zabieg jak jesteśmy sami, bo to dość dziwny widok. Pierwsze efekty zauważyłam już po kilku dniach, efekt końcowy nie był jakiś bardzo spektakularny, ale mnie zadowolił.



Kolejne dość popularne są paski wybielające, sama używałam ich już dość dawno, ale z tego co pamiętam to zadziałały, jednak efekt nie utrzymał się za długo. Ja stosowałam paski wybielające Crest.



Dość popularne są też paski blend-a-med, opinie również są raczej pozytywne, jednak sama ich nie używałam, ale kiedyś pewnie spróbuję. 


Z typowo 'domowych' sposobów najpopularniejsze jest wybielanie zębów cytryną, sobą czy węglem aktywnym, jednak dwie pierwsze na pewno niszczą szkliwo więc raczej nie warto samemu próbować. Z węglem nie miałam do czynienia, ale ciekawi mnie jaki efekt można nim osiągnąć. 



To są domowe sposoby wybielania zębów, istnieją również te profesjonalne, które wykonujemy pod okiem specjalistów, jednak wiadomo są one bardziej kosztowne, ale zarazem efekty są lepsze i bardziej trwałe. Pierwszym z nich jest zabieg wybielania zębów przy użyciu nakładek. Jest on znacznie tańszy od wybielania laserowego, a tym samym chętniej stosowany.

Efekty po wybielaniu zębów przy użyciu nakładek:


Wybielanie zębów laserem to już chyba najwyższy poziom, którego cena oscyluje koło 1 tysiąca złotych. Polega na tym, że po nałożeniu na zęby substancji wybielającej naświetla się je promieniem lasera. Efekty podobno są bardzo zadowalające, jednak sama o tym nie szybko się przekonam, bo zawsze są ważniejsze wydatki niż wybielanie zębów, jednak efekty są bardzo zachęcające. 

Efekty po wybielaniu zębów lampą:



Zabiegi wybielania zębów są tak naprawdę inwestycją w siebie, mogą dodać pewności siebie, a osobom, które mają problemy z przebarwieniami dodać uśmiechu, który zazwyczaj starają się ukryć. ;)
Wybielanie zębów jest jak najbardziej bezpieczne o ile stosujemy je zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami. 
Jak wiadomo minusem większości sposobów wybielania zębów jest ich późniejsza wrażliwość, jednak nie u każdego ono występuje.

Dbać jednak należy o wszystkie części ciała, coraz częściej możemy się spotkać z chorobą cywilizacyjną jaką jest dyskopatia, nawet wśród młodych ludzi.


Wybielacie zęby?
Jakie metody stosujecie?




52 komentarze:

  1. Ja miałam białą perłę i paski kiedyś też i nic nie pomogły :( może kiedyś spróbuję profesjonalnego zabiegu wybielania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, ja też to stosowałem i jestem bardzo zadowolony, no ale spałem z aplikatorem :) nie trzymałem zgodnie z instrukcją. Zęby bolały, ale i to przeszło, a w tej chwili wszyscy zachwycają się moim białym uśmiechem :)

      Usuń
  2. oj chciałabym mieć takie perełki białe !!!!marzenie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się śnieżnobiałe ząbki... : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam kiedyś paski blend-a-med (ok.3 lata temu) i efekt utrzymuje się do dziś, także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na Białą Perłę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kiedyś Denivit ale nic mi to nie dało.
    Teraz stosuję paski z Crest+pasta Colgate Max White ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wybielam zębów choć o tym myślałam. Z tego co widzę to ze specjalnych metod wybielania podobają mi się nakładki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja obecnie używam pasty D. i niedługo skusze się na paski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Unikam wybielania zębów. Moja ciocia kiedyś wybielała zęby non stop, teraz przestała i wygląda gorzej, niż przed wybielaniem. :) ..ale to raczej zależy od kości zęba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam niestety naturalnie mleczną kość - tak mi moja kochana dentystka powiedziała, i nigdy nie stosowałam niczego wybielającego - szkoda mi zębów ;) Bo jakieś sody nie sody czy paski mają na nasze szkliwo negatywny skutek ;)) Jakbym pokusiłą się o wybielanie to tylko u stomatologa ;) KTóry zna się na rzeczy ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę nad wybielaniem :) Miałam max white i pasta była do kitu ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uzywalam starej wersji bialej perly i naprawde dzialala, wszyscy chwalili moje zeby. Po 2 latach postanowilam sprobowac ponownie z biala perla ale system wybielajacy 10 dni i... zero efektow..

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest jeszcze droższa metoda wybielania i ogólnej poprawy wyglądu zębów - licówki, ok. 1500zł/ząb :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja dentystka powiedziała, że żadna pasta nie wybiela, jedynie paski mogą delikatnie rozjaśnić zęby ale to efekt krótkotrwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie u wszystkich zabieg wybielania można wykonac i nie u wszystkich będzie widoczna duża różnica. :) Jest to również zależne od kości zęba.

    Przydatny post. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie by było kiedyś poddać się profesjonalnemu zabiegowi wybielania ;) Narazie planuję wypróbować system wybielający Białej Perły bo faktycznie wszyscy ją chwalą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie wybielam bo mam naturalnie białe zęby:)

    OdpowiedzUsuń
  18. odradzam paski wybielające - u mnie spowodowały nadwrażliwość zębów.. za to stosowałam białą perłę, tylko tą nową kurację i jest ok, zażółcenie zębów ładnie zeszło. to jest 5dniowa kuracja nie wiem jak z tą starszą, 10dniową..

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasty wybielające mi nie pomogły, nakładki blanx i biała perła tez nie działała :< teraz zaczynam próbować pasków crest.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obecnie możliwości na wybielenie zębów jest mnóstwo. Oczywiście, nie na wszystkich działa ta sama metoda, a więc nie powinniśmy kierować się tym co pomogło koleżance/koledze. Najlepiej udać się do dentysty i razem z nim dobrać odpowiednią metodę :). Nakładki, pasty, paski itd. Co pomoże? To wszystko zależy od cech indywidualnych :].

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie domowe sposoby na wybielanie zębów są ryzykowne, z kolei w przypadku past i plastrów ryzykujemy chyba tylko utratą pieniędzy i brakiem efektu. Chyba jednak zawsze lepiej skonsultować się z dentystą, bo np. osoby z nadwrażliwymi zębami powinny unikać tego typu zabiegów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle sposobów wybielania zębów, a ja masakruje moje tylko obrotową szczoteczką kilka razy dziennie bez większego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  23. A Ty którą metodę uważasz za najlepszą?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybielanie zębów za pomoca pasty daja małe efekty. Wiadomo największe efekty daje wizyta w gabinecie u specjalisty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z Tobą w 100% co do Białej Perły. Dla mnie to najlepszy sprawdzony i bezpieczny sposób. O ile odcieni wybieliłaś zęby? Ja plus system 5 dni w tydzień aż o 6, ale mam zamiar przedłużyć kurację o tydzień więc na penwo ząbki będą jeszcze jaśniejsze. Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  26. I'm really enjoying the theme/design of your weblog.
    Do you ever run into any web browser compatibility problems?

    A handful of my blog visitors have complained about
    my blog not operating correctly in Explorer but looks great in Safari.
    Do you have any suggestions to help fix this issue?

    My page; kontol

    OdpowiedzUsuń
  27. Używałam kiedyś tych pasków, zęby trochę wybieliłam ale były straszne niewygodne w użyciu. Aktualnie stosuję pastę blanx med, ta pasta naprawdę wybiela zęby, bo znajomi także zauważyli, że moje zęby są bielsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Każdego zawsze dziwi węgiel. Sama nie korzystałam, ale mnie też to dziwi :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Zabiegi wybielające są niektórym niezbędne. Piękny, zdrowy uśmiech to nasza wizytówka :) Dlatego warto, poza specjalistycznymi zabiegami, regularnie dbać o swoje zęby.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja z różnych metod wybielania w domu, wybrałam w efekcie nakładki i pastę iWhite - dają efekty i są wygodne w używaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też stosuję iWhite i jestem bardzo zadowolona, bo mam widoczne efekty i nie dzieje mi się nic złego z zębami.

    OdpowiedzUsuń
  32. Efekt jest zachwycający. Chyba też się skusze na wypróbowanie któregoś z zestawu pasków.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny efekt, piękne zęby ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super efekty! Nie spodziewałam się, że paski potrafią tak ładnie wybielić ząbki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Paski są świetną opcją, jeżeli ktoś nie zamierza w najbliższym czasie wybrać się do stomatologa na wybielanie. Nie mniej jednak warto czasami odświeżyć ząbki w gabinecie. Dłuższy efekt. :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Efekty są widoczne, ale uważam że najpierw trzeba skonsultować się z lekarzem

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale piękne zęby, widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też próbowałam wybielić swoje ząbki za pomocą past lub innych preparatów ale jakoś nigdy efekt nie był zadowalający :(
    W końcu poszłam na zabieg kosmetyczny wybielania zębów i teraz olśniewam uśmiecham :)
    Polecam wszystkim poczytać o zabiegu na stronie http://jadoreinstytut.com/wybielanie-zebow-beyond-polus/

    OdpowiedzUsuń
  39. długo zastanawiałam się na wybielaniem,kiedy się zdecydowałam,to z polecenia koleżanki kupiłam żel dr martin schwarz home comfort

    OdpowiedzUsuń
  40. Wybielałam zęby już chyba większością tych preparatów i efekty nie były tak zadawalające jak po profesjonalnym zabiegu w gabinecie. Grunt to później utrzymać białe zęby. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. paski wybielające czy domowe sposoby - niestety niewiele mi pomagało... efekt dopiero przyniosła wizyta u profesjonalisty w cmpdent i teraz w końcu! mam bielutkie zęby, uśmiech jak banan bo nie muszę się wstydzić, no i co ważne kawa poszła w odstawkę bo szkoda mi czasu i pieniędzy też

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie próbowałaś crest 3d whitestrips, a moim zdaniem one właśnie najlepiej wybielają. Polecam spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Paski blen-a-med były naprawdę rewelacyjne. Od momentu ich wycofania ze sprzedaży wybielam zęby jedynie w gabinecie, obecne produkty dostępne na rynku nie spełniają moich oczekiwań

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja ostatnio postanowiłąm zrobić Korony porcelanowe wrocław i zsatanawaiąłm się czy przy nich do pielęgnacji też można używać gum i past wybielających? Wiesz coć w tym tmacie i mozesz poradzić? Bo zastanawiam się czy tego typu pielęgnacja to już nie tylko u dentysty?

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie ma co kombinować. Od kiedy wybieliłam zęby czuję się o wiele lepiej sama ze sobą i nie wyobrażam sobie już innych sposobów. :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Efekty są bardzo widoczne, a przecież każdy chce się cieszyć lśniącym uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Długo się zastanawiałam czy skorzystać z wybielania u dentysty, bo domowe sposoby nie dawały wyczekiwanego efektu. Teraz jestem zakochana w moim uśmiechu i będę regularnie wybielać! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bielsze zęby to też więcej pewności, taka prawda. To jak z założeniem drogiego garnituru.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdecydowanie wybielanie u stomataloga polecam

    OdpowiedzUsuń
  50. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger