ARGAN STAR dwufazowa odżywka z olejkiem arganowym i keratyną

Dzisiaj na tapecie odżywka, którą bardzo polubiłam, co jest co najmniej dziwne, dlatego, że moje włosy do tej pory nie tolerowały odżywek bez spłukiwania, były po nich oklapnięte i bez życia. Jednak do czasu kiedy nie poznały dwufazowej odżywki Argan Star. 

ARGAN STAR dwufazowa odżywka z olejkiem arganowym i keratyną 


Nawilża, rozplątuje i chroni włosy bez obciążania. Dzięki specjalnie zrównoważonej i lekkiej formule otula włosy nadając im ton, objętość i połysk. Zawiera olej arganowy i białka keratynowe, co gwarantuje odbudowę struktury włosa, wyrównanie porowatości i odżywienie. Włosy łatwiej się rozczesują i piękniej się prezentują.

Dwufazowa odżywka bez spłukiwania, z olejkiem arganowym i keratyną do wszystkich rodzajów włosów. Odżywia, regeneruje, odbudowuje strukturę włosa! Dodatkowo ułatwia rozczesywanie.

Sposób użycia: Po umyciu osusz włosy, spryskaj na całej długości i końcówki. Wmasuj delikatnie. Nie spłukuj. Wstrząsnąć przed użyciem.






Pojemność: 200 ml
Cena: 21, 50
Dostępność: KLIK



Pierwsze o czym muszę wspomnieć to jest zapach odżywki, na dobrą sprawę mogłabym spryskać całe włosy od góry do dołu i jeszcze by było mało. Nawet nie bardzo wiem co przypomina mi ten zapach, jednak jest na tyle ładny, że spodoba się pewnie większości z Was, jak dla mnie jest słodki i przyjemny, dodatkowo przebija się jakby zapach gumy balonowej. 
Jeżeli chodzi o skład odżywki to mam lekko mieszane uczucia, ponieważ owszem zawiera wysoko olej arganowy, keratynę i pantenol, jednak wszystkie 3 się wmieszane w połączenie silikonów z innymi średnio ciekawymi składnikami. Ja generalnie nie mam nic przeciwko silikonom w kosmetykach do pielęgnacji włosów, a wręcz uważam, że lekkie silikony powinny tam być, bo po całkowitym odstawieniu silikonów moje włosy wcale nie wyglądały lepiej, a przeciwnie, były matowe, plątały się i nie błyszczały, dlatego nauczyłam się nie demonizować wszystkich składników tylko stosować je z rozwagą. Tutaj widzę silikony trudne do zmycia, dlatego należy uważać, aby nie nadbudowały się. 
Jednak mimo wszystko odżywka znacznie wygładza włosy i powoduje to, że nie plączą się zbytnio i łatwiej rozczesują. Dodatkowo odżywka ładnie nabłyszcza włosy, stają się naprawdę lśniące. 
Wydajność również należy do niewątpliwych plusów odżywki, używam jej już od jakiegoś czasu, a mam wrażenie, że jest jej cały czas tyle samo. Forma mgiełki bardzo pomaga w aplikacji, lubię odżywki w formie mgiełek. 


Podsumowując, odżywka Argan Star jest naprawdę godna polecenia, zarówno zapach jak i działanie w 100% mi pasują. 

Znacie tą odżywkę?
Wolicie odżywki do spłukiwania czy bez?

15 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji używać żadnego produktu tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej odżywki, chętnie wypróbuję :) Zazwyczaj używam odżywek ze spłukiwaniem, ale zdarza się, że nie tylko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale lubię odżywki w tej formir ponieważ są mniej pracochłonne i sprawdzają sie jak nie ma się czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię odżywki bs a ta bardzo miło mnie zaskoczyła, nie spodziewałam się, że tek ją polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy też nie tolerują odżwyek bez spłukiwania, również są obciążone i te sprawy, ale boję się spróbować, choć Twoja opinia brzmi przekonująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena nie jest taka straszna, więc można się na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie odżywki więc chętnie bym się na nią skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie bym ją przetestowała;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ją lubię chociaż dla moich włosów jest trochę za lekka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się ciekawa :) w swoim czasie mgiełek używałam przed rozczesaniem rano włosów.
    A tak to używam tych do spłukiwania i bez. Bez spłukiwania są wygodniejsze ;d ale też przyzwyczaiłam do tych spłukiwanych.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tą odżywkę i bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie używałam takich odżywek bez spłukiwania, chyba się od nich odzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger