Dtangler Profesional Oryginal szczotka do włosów

Szczotki do bezproblemowego rozczesywania włosów zawładnęły blogosferą i nic w tym dziwnego, bo dla wielu osób te szczotki to wybawienie, w tym i dla mnie. Jestem posiadaczką oryginalnego Tangle Teezera, jak również jego podróbki o czym dowiedziałam się przypadkiem od pana Tomasza, który zwrócił mi uwagę na to, że nie jest to szczotka Dtangler tylko jej podróbka i zaproponował przestestowanie oryginalnej. Jak wygląda podróbka możecie zobaczyć tutaj: KLIK. Jednak dzisiaj post o oryginalnej szczotce Dtangler. 


Dtangler Profesional Oryginal szczotka do włosów 


Dtangler ma teraz nową kolekcję, białe włosie Series. Ta rewolucyjna szczotka teraz w świeżejkolorystyce, z białym włosiem w 6 nasyconych kolorach z ergonomicznym uchwytem.

DTangler jest konkurentem najpopularniejszej Tangle Teezer, a sama zyskuje dużą popularność na całym świecie. Jest laureatem nagrody w USA "Your Hair Best Hair - Winner Buys".

Ta szczotką w łagodny i szybki sposób rozczeszesz każdy rodzaj włosów. Główną jej zaletą jest to, że nie plącze, nie szarpie, nie wyrywa, nie łamie, idealnie rozczesuje, nawet długie i splątane włosowy. Dodatkowym atutem jest to, że jest jednocześnie masażerem skóry głowy. 

Posiada wyprofilowany kształt dopasowany do owalu głowy. Ponadto długość ząbków także jest do tego dostosowana. 
Posiada rączkę, dzięki czemu pod czas czesania nie wypada z dłoni, co jest istotne, przy czesaniu włosów długich, gęstych, splątanych czy kręcących się.











Cena: 25,99 zł
Dostępność: http://urodaewa.pl KLIK



Zaraz po tym jak otworzyłam opakowanie i wzięłam szczotkę do ręki, zauważyłam dość sporą różnicę w obu szczotkach. Na pierwszy rzut oka na pewno widać gorsze wykonanie podróbki, głównie pod względem ząbków. Na górze w linku są zdjęcia, na których możecie zobaczyć jak powykrzywiały się igiełki podróbki, tutaj na razie nie ma mowy o wykrzywianiu, bo igiełki są dużo bardziej sztywne i solidne. Dodatkowo szczotki noszę luzem w torbie więc są narażone na wykrzywienie. Nie wątpliwym plusem tej szczotki jest rączka, jednak ja jestem w stanie trzymać ją i za rączkę i za całość, nie robi mi to większej różnicy. 

Dtangler dobrze radzi sobie ze splątanymi włosami, delikatnie rozplątuje supełki nie wyrywając przy tym włosów. Swoją drogą aż mnie przechodzi dreszcz jak sobie pomyślę, że kiedyś rozczesywałam włosy nie dość, że na mokro to jeszcze grzebieniem z wąsko ustawionymi zębami. Porównując cenowo do TT to Dtalnler wypada zdecydowanie korzystniej.

Z minusów to mogę zaliczyć jedynie lekkie elektryzowanie włosów, które zazwyczaj udaje mi się zniwelować serum do włosów. 



Podsumowując, z Dtanglera jestem bardzo zadowolona. Na pewno nie odstaje od Tangle Teezera, a nawet jestem w stanie powiedzieć, że jest dość porównywalny jakościowo. Czasem jednak nie warto łapać się za podróbki, bo wydamy dwa razy więcej niż przewidzieliśmy.


Znacie Dtanglera?
Czym czeszecie włosy?


15 komentarzy:

  1. pierwszy raz słyszę o tej szczotce, cena bardzo przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam jej wcześniej, ale ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam - ale póki co używam 'podróbki' TT z Biedronki i muszę powiedzieć ze daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostanę chyba przy moim ukochanym Tangle Teezer'ze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją kupiłąm w tkmaxx i jestem zadowolona;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czaję się na kompaktowy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama ją ma i dla mnie jest taka sama jak TT, tylko ma rączkę co jest jej plusem jeżeli chodzi o wygodę w użytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam aż dwa Tangle Teezery , może kiedyś wypróbuję tą szczotkę jak mi się zniszczą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się TT nie dorobiłam jeszcze a co dopiero tego cuda ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze na oczy widze :) Również jestem szczęśliwą posiadaczką oryginalnego TT i nie wyobrażam sobie czesania włosów bez tej szczotki. Aczkolwiek gdybym miała możliwość to chętnie spróbowałabym i tej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta szczotka. Muszę się zainteresować.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger