Nowości

Hej ;)
Dzisiaj z racji niedzieli bardzo luźny post, a właściwie chciałam Wam tylko pokazać nowości jakie do mnie ostatnio trafiły. Szczerze powiedziawszy z Dove używam głównie antyperspirantów, dlatego bardzo zaciekawiła mnie seria Dove - Youthful Vitality, która co prawda przeznaczona jest do włosów dojrzałych, jednak będę jej używała razem z mamą i zobaczymy której bardziej podpasuje. Najbardziej ciekawi mnie krem BB do włosów, zobaczymy jak się sprawdzi. Kulek Dove używam już od dłuższego i sprawdzają się całkiem nieźle.
Szamponu Timotei z różą z Jerycha trochę się obawiam, bo zazwyczaj takie produkty obciążają moje włosy, ale zobaczymy może to lepsza wersja, bo szamponów Timotei używałam już dość dawno. 
W paczce znalazła się również  wazelina Vaseline, ale nie wiem jak to się stało, że nie załapała się do zdjęcia.







Co Wam najbardziej wpadło w oko? ;)
Znacie, któryś z produktów?


25 komentarzy:

  1. Super nowości, ciekawe czy pasta naprawdę wybiela :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ten nowy szampon z odżywką z DOVE wpadł w oko i jestem ciekawa jak sie u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem BB do włosów - to dopiero ciekawostka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesują mnie te włosowe nowości z Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak ta nowa seria Dove, ja Dove znam tylko z mydeł i żeli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem szamponu i odżywki Dove.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem kremu BB, sama czekam na swój krem BB, ale z Biovax :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tej "przeciwstarzeniowej" serii do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przetestowałam na sobie na razie dwie wersje nowych Dove - Oxegen Moisture i Dry Oil, jestem zaintrygowana ostatnią, którą pokazałaś, bo poprzednie - o, takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten antyperspirant z Dove :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremów BB do włosów jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też otrzymałam taką paczuszkę, tylko bogatszą o dodatkowy szampon zamiast kulki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa produktów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś używałam szamponów z Timotei. Miały fajne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem szamponu Timotei :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wydaje mi się że ten bb do włosó to jesrt na poprawe koloru po farbowaniu lub przy włosach siwiejących......

    OdpowiedzUsuń
  17. BB do włosów - ciekawe! Ja mam w planach kupić serię Dove Oxygen.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że Timotei zmieniło opakowanie szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa jestem tej serii z Dove :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger