Remington Your Style suszarka do włosów

Wiecie co jest najbardziej niesamowite? Otóż, do czasu kiedy nie jesteśmy w posiadaniu danej rzeczy, nie potrzebujemy jej i wydaje nam się całkowicie zbędna. Kiedy już wejdziemy w jej posiadanie, nie wyobrażamy sobie bez niej funkcjonować. I tak było w przypadku suszarki, miałam jakąś tam suszarkę, która suszyła moje włosy dłużej niż to w ogóle warte, dlatego zostawiałam włosy do naturalnego wyschnięcia i wydawało mi się, że robię dobrze, bo przecież nie niszczę włosów, ale zaraz przecież wyglądają one tak jakoś niekoniecznie. Jakiś czas temu odezwała się do mnie Pani Karolina z propozycją przetestowania nowości Remington, którą była suszarka, dodatkowo do suszarki otrzymałam jeszcze jedną nakładkę, którą za jakiś czas zobaczycie w akcji.
Tak jak każda włosomaniaczka musi znaleźć złoty środek w swojej pielęgnacji włosów, tak i w przypadku suszarki musimy znaleźć swój złoty środek, ja go odnalazłam w dobrej suszarce i w zabezpieczeniu włosów przed suszeniem. Moje włosy wyglądają o wiele lepiej kiedy je wysuszę niż zostawię do naturalnego wyschnięcia. A zatem zapraszam na małą prezentację suszarki i jej końcówek.


Proste włosy, fale czy loki przy użyciu samej suszarki

Suszarka Your Style jest produktem, który zrewolucjonizuje domową stylizację włosów. Podobnie jak lokówko-suszarka Your Style, również posiada wymienne części. Daje to niesamowite możliwości, możemy tworzyć pełne objętości fryzury, luźne fale czy proste, lśniące włosy.


Dane techniczne:

Suszarka D5219:
Moc: 2300 W
Generator Jonów
3 ustawienia temperatury / 2 ustawienia nawiewu
Zimny nawiew
Kratka do wyjęcia i czyszczenia


Akcesoria / dodatki:

Koncentrator
Dyfuzor
Końcówka Root Boost
Końcówka Slim Concentrator
Końcówka Spin Curl




W zestawie z suszarką Your Style dostępne są 3 końcówki:

  • Dyfuzor podkreślający loki, podnoszący je u nasady i nadający objętości.
  • Tradycyjny koncentrator dzięki któremu, przy pomocy okrągłej szczotki, można stworzyć piękne, podniesione loki.
  • Końcówka Root Boost kilkakrotnie zwiększająca objętość włosów.




Koncentrator Your Style

Jeżeli chcesz mieć idealnie proste włosy bez użycia prostownicy, wybierz cienki i szeroki koncentrator - nakładkę zaprojektowaną dla suszarki D5219. W ciągu kilku minut będziesz mieć proste i doskonale wyglądające włosy.


Końcówka Root Boost Your Style

Końcówka Root Boost do zestawu Remington Your Style D5219 zapewnia oszałamiającą objętość, która zrobi wrażenie na każdym.


Końcówka Spin Curls Your Style

Jeżeli chcesz mieć luźne fale, Twoim najlepszym wyborem będzie końcówka falująca. To innowacyjne narzędzie, zaprojektowane jako uzupełnienie suszarki Remington Your Style D5219, zapewnia efekt naturalnie falowanych włosów w niezwykle krótkim czasie.


   






Jak Wam się podoba 'nowe dziecko' Remington?
Suszycie włosy czy zostawiacie do naturalnego wyschnięcia?




PS. Za jakiś czas spodziewajcie się relacji z używania suszarki. ;)

16 komentarzy:

  1. Również dostałam tę propozycję, ale ''wypożyczenie'' sprzętu było dla mnie zbyt żenujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypożyczenie tak, ale ja dostałam suszarkę na własność.

      Usuń
  2. Jonizacja w suszarkach chyba rzeczywiście działa. Ja mam lokówko-suszarkę z Philipsa (Pro care) i gdy suszę włosy letnim nawiewem to wyglądają one o wiele lepiej niż wtedy, gdy zostawiam je do wyschnięcia. W ogóle się nie puszą i są bardziej błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersje uboższą bo oprócz standardowej nakładki mam tą do robienia fal, gdy miałam dłuższe włosy to na prawdę się sprawdza, właśnie mi o niej przypomniałaś, bo schowałam końcówkę jak obcięłam włosy, ale gdy już mi teraz odrosły muszę znów zacząć jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poczekam na relacje używania suszarki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ho, ho, ho... Ciekawa sprawa. Ja generalnie suszę naturalnie, choć zdarza mi się CZASAMI, to jednak wolę naturalne schnięcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoje włosy pozostawiam do naturalnego wyschnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na relację z używania :D Zapowiada się ciekawie!

    WAŻNE! Zmieniłam adres bloga z outside-glass na NovemberKate, niestety przez to moje najnowsze posty nie wyświetlają się na liście czytelniczej. Jeżeli chcesz być na bieżąco z moimi wpisami - na blogu szybka instrukcja co zrobić :) Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo! w takim razie czekam aż napiszesz więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Baardzo rzadko uzywam suszarki:) raczej zostawiam do wyschniecia:) ale zapowiada sie ciekawie.:) mam prostownice tej firmy i jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie zaciekawiłaś tą suszarką :) Fajnie jakbyś dodała jeszcze jakieś zdjęcia swoich włosów suszonych za pomocą "zwykłej" suszarki i opisywanej tutaj :)

    Zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostawiam do naturalnego wyschnięcia już od kilku lat. Głównie dlatego, że w domu mam suszarkę, która ma tylko gorący nawiew i nic więcej. Zaczyna mi już wprawdzie kiełkować myśl, o kupnie suszarki jonizującej, ale to inwestycja dalekiej przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Suszarki potrafią teraz robić cuda z włosami!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger