Rossmannowe nowości po raz enty ;)

Hej ;)
Moja regularność w pisaniu znowu kuleje, chyba potrzebuję jakiegoś motywacyjnego kopa. Nie mniej jednak korzystając z dnia wolnego w pracy nie omieszkałam zajrzeć do Rossmanna, promocja co prawda nie była tak fajna jak - 49%, ale mimo wszystko bardzo kusząca. Brakowało mi podkładów, dlatego na początek właśnie w nie się zaopatrzyłam, zresztą również przez wzgląd na to, że później może być wszystko umazane przez panie testujące pełnowartościowe produkty. 

Czytałam sporo dobrych opinii o nowym podkładzie Rimmela Lasting Finish 25 HR, wzięłam odcień Ivory 100 i okazał się całkiem dobry, kolejny to znany wszystkim Rimmel Wake Me Up, wstyd się przyznać, ale to dopiero moje pierwsze spotkanie z nim i mam nadzieję, że będzie owocne. Jedyne co mnie zaskoczyło to numeracja odcieni, wzięłam odcień True Ivory 103, jednak okazał się bardzo ciemny jak na sugerującą nazwę i numer, nie wiem z czego to wynika, ale zmieszany z poprzednim podkładem jest odpowiedni. 

Zaopatrzyłam się też  z eyeliner Miss Sporty Studio Lash, pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne, zobaczmy jednak jak się spisze na dłuższą metę. Nie mogłam też ominąć mydła w płynie ze słodkim pingwinem, coś chyba mam jeszcze z dziecka ;), Antyperspiranty Lady Speed Stick były w dobrej promocji więc wzięłam na zapas, 

Ogólnie z zakupów jestem zadowolona, jednak wybiorę się jeszcze na pewno na kolejne łowy, brakuje mi kilku lakierów, a Wibo ostatnio wypuściło ładne kolory. Bardzo kusi mnie pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet Nude-ist, ale trochę się obawiam, bo opinie się podzielone, a szkoda mi trochę 5 dych wywalić w błoto, także jeżeli macie z nią jakieś doświadczenia to podzielcie się proszę.






A Wy co kupiłyście?
A może omijacie Rossmanna szerokim łukiem?

58 komentarzy:

  1. Eyeliner Lovely mam i jest zajebisty ! Lepszy nawet od tego w słoiczki Maybelline!! Astora podkład też miałam, fajny rozświetlający, pięknie pachnocy podkład :) Dokonałaś dobrego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na promocji Rosska nie kupiłam absolutnie nic :P Ale jeśli chodzi o podkład Wake Me Up to też dopiero niedawno wypróbowałam go na własnej skórze i jest na prawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że i mi podpasuje. ;)

      Usuń
  3. Również kupiłam Rimmel Wake Me Up, ciekawe jak się sprawdzi :) Eyeliner kupiłam już dosyć dawno i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja nawet na zapach nie spojrzałam i chwyciłam, ale na szczęście ładny ;)

      Usuń
  5. u mnie nie było żadnych nowych mydeł w płynie, a o tym to mogłam zapomnieć;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od kilku miesięcy używam Rimmel Wake Me Up i jestem baaardzo zadowolona, bo w moim odczuciu naprawdę budzi buzię do życia. Mam ten sam nr co Ty, również bałam się, że będzie za ciemny, ale po nałożeniu wygląda naprawdę dobrze. Przynajmniej u mnie.

    Co do Bourjois Rouge Edition Velvet - moja szwagierka ma dwa odcienie i jest zachwycona a trzymają się naprawdę dobrze, sama widziałam :D

    Ja niestety nic nie kupiłam, bo okazało się, że w tym Rossmannie, który był mi dzis po drodze nie było szafy Bourjois, a to na nią byłam najbardziej napalona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jak dzisiaj sprawdzałam kolor na twarzy to wygląda nieźle, po kolorze na dłoni myślałam, że będzie gorzej, ;)
      Czyli muszę jechać do Rossmanna z szafą Bourjois. ;)

      Usuń
  7. Mogła byś napisać recenzje tych podkładów? Strasznie jestem ich ciekawa 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, za jakiś czas napiszę coś o nich. ;)

      Usuń
    2. wielkie dzięki! zastanawiam się czy któregoś nie kupić :D strasznie kuszą :)

      Usuń
  8. Ja chyba sobie daruję promocję. :p A podkład Wake Me Up używam, ale mnie nie zachwyca. Już niedługo beż żalu zmienię go na inny.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już się obkupiłam. 70zł zostawiłam w rossmannie. Plany na dalsze zakupy spisałam właśnie na blogowej liście życzeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę nie spisywać i nie wiedzieć, bo się przerażę. ;)

      Usuń
  10. rimmel 25 h mam obecnie i go uwielbiam, a rimmek wake me up miałam kiedyś 2 szt ale odsprzedałam, bo mi nie podpasował :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę lecieć po to mydło! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie omijam Rossmanna szerokim łukiem bo po prostu kompletnie nic nie potrzebuję :) Ale zaciekawiło mnie mydło z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadło mi kilka zdobyczy do koszyka ;) Ciekawi mnie ten podkład Rimmel Wake Me Up ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja planuję się dopiero wybrać do Roska w poszukiwaniu jakiegoś podkładu, a może i dwóch :) Dzisiaj nie miałam czasu podjechać, ale myślę, że w środę mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też dzisiaj byłam na ppolowaniu, ale chyba jeszcze wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wake me up ma piękny odcień:) Ja nie zaglądam do rossa, muszę wytrwać w postanowieniu, czyli obyć się przynajmniej miesiąc bez kosmetycznych zakupów;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę wypróbować Wake me Up :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Wake me up niestety jest dość ciemny. Ja miałam 100 ivory, a był dużo za ciemny i pomarańczowy. Mimo wszystko latem bardzo fajnie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dość dziwna numeracja i ciemne kolory, ale zobaczę jak go łączyć, żeby było dobrze.

      Usuń
  19. Pingwinek jest uroczy, muszę o nim pamiętać jak będę w Rossmannie może w środę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój ulubiony antyperspirant widzę ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę kupić to mydło Isany!
    Po kolorówke jadę w środę, ale raczej skromnie, kupię tylko to co i tak musiałabym kupić, czyli tusz i eyeliner.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie wybieram się do Ross.
    Jak pierwsze wrażenie z używania lasting finish?
    Zastanawiam się nad nim, ale próbeczka nie do końca mnie zachwyciła, mam wrażenie, że tępo się rozprowadza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość gęsty może dlatego, jednak jak dla mnie on pasuje, krycie ma idealne, ale więcej napisze za jakiś czas.

      Usuń
  23. przyjemnego testowania;) ja się wybieram w środę;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kupiłam wake me up i jestem totalnie na nie - chyba nie odpowiada mojej cerze. Za to przydałby się nowy liner :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Koniecznie muszę kupić podkład Wake Me Up ! :-) Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  26. ja muszę się wybrać po to mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic nie kupiłam, ale mydełko mam:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja może wybiorę się w środę, pomyślę jeszcze ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Też myślę, czy się nie skusić na Wake Me Up w czasie tej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też wzięłam podkład :) i parę innych niezbędnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz niczego nie potrzebuję i nie chcę niczego szukać na siłę. Nie mam nawet żadnej zachcianki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też skorzystałam z tej promocji. Kupiłam dwa błyszczyki i dwa lakiery:-). A Pingwinek słodki :-).

    OdpowiedzUsuń
  33. Rimmel Wake Me Up uwielbiam ten podkład i dziwie się, ze taki ciemny ten 103 bo ja go używałam i miałam taka fajna buźkę delikatnie brzoskwiniową ale tak naturalna ze go w ogolę nie było widać na mojej buzi :) i idealnie sprawdzał mi sie jesien-zima (ten odcien) jestem ciekawa natomiast tego drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A i bym zapomniała używałam tez korektora pod oczy Rimmel Wake Me Up tego najjaśniejszego i jest naprawdę bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja kupiłam (ale jeszcze przed promocją) puder Eveline, a i też muszę zapolować na lakiery Wibo :) urocze opakowanie płynu Isany;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne nowości. Ja niestety na promocję zaspałam :( Może następnym razem uda mi się coś złowić :)

    OdpowiedzUsuń
  37. widzę, że wszyscy kupują podkład Rimmel LF :D też go chciałam, ale nie miałam nic do pary, więc zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja wczoraj odwiedziłam Rossmann i zostałam szczęśliwą posiadaczką błyszczyka i pomadki (1+1). Zakup malutki, ćwiczę asertywność i wszystkim kosmetykom mówię stanowcze "NIE" :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam te podkłady z Rimmella i bardzo lubię, podpasowały mi :) Ale tym razem zrezygnowałam z zakupów w Rossmannie, bo mam już zapas kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam Rimmel wake me up ale w odcieniu 100 ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja kupiłam tylko kilka, potrzebnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też chciałam kupić Lasting Finish, ale po użyciu próbki miałam wrażenie, że po kilku godzinach "zważył" się na skórze. Nie wyglądało to ciekawie :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też już wczoraj byłam w Rossmannie :) Kupiłam dwa podkłady, kredkę i rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja zachodzę do rosmana za każdym razem jak jestem w pobliżu :)
    I też załapałam się na promocję 1+1 i kupiłam 2 kredki z lovely do ust czerwona i jasną różową są świetne i godne polecenia :)
    Pozdrawiam
    stylowiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger