ShinyBox by Pewex TOWAR PIERWSZA KLASA

Na tego boxa wiele z Nas czekało z niecierpliwością, ja szczególnie byłam zaciekawiona jego zawartością. Shiny podsycało atmosferę wokół pudełka i okazało się, że całkiem słusznie, bo ja jestem bardzo zadowolona z zawartości. Chcecie przyjrzeć się bliżej? Zapraszam ;)





ORGANIQUE ZŁOTY PEELING CUKROWY Z LINII ETERNAL GOLD

Wyjątkowy peeling o perfumowanym zapachu, z kryształkami cukru zatopionymi w olejku sojowym i maśle Shea, które delikatnie masują i złuszczają zrogowaciały naskórek. Po użyciu peelingu skóra odzyskuje blask i promienny wygląd, jest miękka, gładka, pachnąca i delikatnie rozświetlona. Produkt ten pochodzi z ekskluzywnej linii Eternal Gold.

Peeling należy nałożyć na skórę i masować wilgotnymi dłońmi, a następnie spłukać prysznicem.

 68 zł / 200ml





APC CIENIE DO POWIEK W KULKACH
Cienie w kuleczkach są atrakcyjną formą cieni do makijażu oczu. Są bardzo łatwe w aplikacji, można je nakładać na powiekę opuszkiem palca, aplika torem lub pędzelkiem. Łatwo się rozprowadzają i dobrze trzymają na powiece. Za ich pomocą w wygodny i łatwy sposób wykonamy całodzienny makijaż oka. Można ich też używać do rozświetlenia części powieki lub kącika oka. Doskonała przyczepność cieni i pozwoli na wykonanie atrakcyjnego całodziennego makijażu nawet bez większej wprawy.

65 zł / 5szt.


JOKO BAZA POD CIENIE

Bezparabenowa formuła bazy o neutralnym kolorze i delikatnej, kremowej konsystencji gwarantuje trwałość makijażu oka. Zawiera kompleks witamin A, E i F, oraz naturalny olej z krokosza barwierskiego, które skutecznie wygładzają, przeciwdziałają starzeniu się skóry i wyrównują koloryt. Skóra jest chroniona przed promieniowaniem UV i szybciej się regeneruje. Produkt zapewnia intensywny, głębszy kolor oraz eliminuje efekt zbierania się nadmiaru pigmentów w załamaniach powiek.

 23 zł / 5g



BANIA AGAFII BALSAM DO WŁOSÓW

Balsam do włosów specjalny - aktywator wzrostu - stworzony na bazie specjalnie dobranych ziół przeznaczonych do pielęgnacji osłabionych włosów. Naturalne składniki aktywne mają dobroczynny wpływ na skórę głowy, intensywnie odżywiają cebulki włosowe, stymulując wzrost włosów. Balsam wygładza włosy, zmiękcza i ułatwia rozczesywanie. 

Wyciąg z igieł syberyjskiej sosny karłowej - bogaty w aminokwasy i witaminę C, przywraca witalność i gęstość włosów.
Pięciornik niski - przywraca włosom miękkość, ułatwia układanie i rozczesywanie.
Korzeń łopianu - zawiera proteiny, witaminy A, B, E i P, wzmacnia korzenie włosów.
Olej eleuterokoka kolczastego - wzmacnia odżywienie cebulek włosowych.
Organiczny ekstrakt dziurawca - zapobiega łamliwości włosów.
Olej z ałtajskiego rokitnika - jest bogatym źródłem witamin, intensywnie odżywia skórę głowy.

6 zł / 100ml





MARIZA PEELING DO UST

 Kosmetyk bogaty w odżywcze oleje roślinne peeling, zapewnia ustom miękkość, gładkość i doskonałą ochronę. Peeling do ust delikatnie złuszcza martwy naskórek, pozostawiając usta gładkie i miękkie. 

Składniki aktywne to cukier trzcinowy, olejek ze słodkich migdałów, olejek kokosowy, olejek awokado i witamina E.

 10 zł / 10ml


NU PIELĘGNUJĄCY ZMYWACZ DO PAZNOKCI W CHUSTECZKACH

Pierwszy tego typu kosmetyk, który dba o zdrowy wygląd paznokci, delikatnie natłuszcza płytkę paznokcia, pozostawiając przy tym przyjemny zapach. Produkt ten pozwala od razu nałożyć nowy lakier.

Chusteczki nailnu są hypoalergiczne, ekologiczne, wygodne i wydajne. Doskonale nadają się do użycia zawsze i wszędzie, z uwagi na wygodną formę podania w pachnącej chusteczce.

 19 zł / kartonik


Gratisy:



Otrzymałam również upominki od sklepu internetowego www.pewex.pl. Po szybkim przejrzeniu asortymentu mam ochotę na 'małe' zamówienie. Zajrzyjcie na stronę, może i Was coś zaciekawi, a jestem tego pewna. ;)




Pierwsze co wzbudziło moje zainteresowanie to peeling z Organique, rzadko kiedy jakiś produkt tej firmy mnie zawodzi, dlatego poprzeczkę ma bardzo wysoko. W peelingu zakochałam się od pierwszego powąchania, pachnie idealnie, mogłabym mieć takie perfumy, jeżeli któraś z Was wie co może tak pachnieć będę wdzięczna, dodatkowo skład jest godny uwagi. 
Peeling z Marizy posiadam i jestem zadowolona. Chusteczki są po raz kolejny w boxie, jednak te są firmy NU dużo większe, więc sprawdzimy jak z działaniem, Cienie do powiek są w odpowiednich dla mnie kolorach, jednak jeszcze nie wypróbowałam jak się spisują na oku, swoją drogą pierwszy raz słyszę o  firmie APC. Na przetestowanie czekają również baza pod cienie JOKO i saszetka Agafii, zobaczymy czy tak jak obstawiłam teraz peeling Organique okaże się hitem tego pudełka.
Z zawartości jestem zadowolona i uważam, że warto nawet z tego względu, że już sam peeling przewyższa wartość pudełka. 


Shiny przygotowało także voucher na dokonanie pojedynczego zakupu listopadowego pudełka w promocyjnej cenie 53 zł zamiast 59 zł. Rabat ukaże się po wpisaniu hasła: TOWAR1KLASA w formularzu zamówienia na stronie www.shinybox.pl.
\


A jak Wam się podoba zawartość pudełka?

9 komentarzy:

  1. Całkiem przyzwoity box, zazdroszczę koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak sprawdzi się baza z JOKO, no i ORGANIQUE <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie zamawiałam box'a ale myślę że w styczniu to nadrobię :D bojagra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wyjątkowo bardzo przypadło do gustu to pudełko jednak sama raczej się nie skuszę bo moje zapasy które mam w szafce mnie przerażają i chyba najpierw je spożytkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zadowolona z tych chusteczek, torba tez super, tylko cienie mają fatalne opakowanie - miałaś problem z jego otworzeniem? Bo wiele osób tak. Moje musiał otwierać na siłę mąż ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. peeling tez wzbudził moje zainteresowanie, uwielbiam firmę

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa tych obu peelingów :)
    Żałuję, że też nie zamówiłam tego pudełka.. Teraz to już trochę tak nie w czas i nie w porę.. bez niespodzianki:P
    Pozdrawiam :)

    Obserwuję. Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger