Marketing Partnerski kolejna ciekawa inicjatywa

Hej ;)

Często pojawiają się różne inicjatywy poszczególnych firm kosmetycznych, jedne są warte uwagi, inne mniej. Ja staram się wybierać te, którymi sama jestem/byłabym zainteresowana. Jedną z tych właśnie inicjatyw chciałam Wam dzisiaj przybliżyć. 


Organizacja konsumencko - dystrybucyjna Colway (www.colway.net.pl) inauguruje właśnie nowy projekt biznesowy: Colway International, który ma na celu rozszerzenie swojej działalności oraz produktów na cały świat. Produkty kosmetyczne i suplementacyjne uznanej marki pomogły tysiącom kobiet zasilać domowy budżet poprzez polecanie polskiego eliksiru młodości: Kolegenu Naturalnego oraz innych jego pochodnych produktów. 



Sama również stosowałam kolagen naturalny w tabletkach i mogę potwierdzić, że przy dłuższym i przede wszystkim regularnym stosowaniu efekty są naprawdę widoczne. Niedługo planuję powtórzyć kurację z nadzieją na utrzymanie dobrego stanu cery oraz poprawę stanu włosów i paznokci.

Marketing partnerski, który daje bardzo duże możliwości rozwoju, ale również umożliwia osiągnięcie dużych dochodów, sprawia, że firma Colway chce otworzyć się na zagraniczny rynek i tam również rozpropagować swoje produkty. 

26 kwietnia 2015 w Gdyni na HALI GDYŃSKIEJ ARENY nastąpi inauguracja całego przedsięwzięcia. Spotkania otwarte, informujące o szczegółach projektu odbywają się już w 18 polskich miastach, a co ważniejsze projekt jest dostępny dla wszystkich.




COLWAY INTERNATIONAL:

- marketing partnerski, polega na wspieraniu się wzajemnie oraz dobrej zabawie i spełnieniu swoich marzeń
- szkolenia dzięki, którym możemy odkryć swoje talenty i nadać im szczególną wartość
- produkty, które nie mają swoich odpowiedników, a przede wszystkim są polskie 



Więcej szczegółów na: www.colwayinternational.com

7 komentarzy:

  1. ciekawi mnie kolagen od dawna ..........

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli rozumiem że sprzedajesz ich produkty, zwiekszajac ich kanal dystrybucji a oni płaca ci prowizję - tak? Kiedys bylam na spotkaniu pokazowym na grzybowskiej w waw. Wtedy jeszcze nie mieli takiego programu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie sprzedaje tych produktów i nie mam z tego prowizji. ;)
    To tylko informacja na temat inicjatywy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli każdy chętny może się zapisać? :) Powoli zaczynam się starzeć, więc poznanie bliżej tego milusińskiego białka, kolagenu, przydałoby mi się, również ze względu na mój zawód w branży naukowej. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger