Pomysły na prezenty Walentynkowe ;)

Wiecie co, post będzie taki trochę z przekorą, bo sama osobiście nie obchodzę Walentynek i nigdy nie obchodziłam, ale zauważyłam w statystykach, że szukacie u mnie pomysłów na prezenty walentynkowe, to proszę, będzie post. ;)


Zaczniemy od typowych walentynkowych drobiagów tzn. misie, poduszki, kubki itp. Bardzo często przewalają się później z kąta w kąt, ale uroku nie można im odmówić. ;) Kubki są moją małą manią, uwielbiam różne, a najlepiej wielkie kubasy na duużo kawy. ;)




Zawsze uniwersalne ramki na zdjęcia, teraz co prawda większość osób trzyma zdjęcia na dysku, jednak ja nigdy nie zrezygnuję z wywoływania zdjęć. Po pierwsze uwielbiam oglądać zdjęcia, wspominać, a po drugie takie wywołane zdjęcia trudniej ulegają zniszczeniu, z dysku mogą nam w jednej chwili zniknąć. Nie mniej jednak mam w domu sporo przeróżnych ramek i uwielbiam w nie wkładać głównie zdjęcia córki. ;)


1 | 2 | 3 



A tutaj mała podpowiedź dla panów, co może się spodobać ich paniom?  To raczej ogólna propozycja, ale jest spora szansa, że traficie. ;) Myślę, że pędzlami żadna kobieta nie pogardzi, dodatkowo polecany przez wiele blogerek rozświetlacz Mary-Lou Manizer. Na razie mam tylko jedną paletkę MUR, ale jestem bardzo zadowolona i na pewno dokupię inne, a kompaktowa wersja TT kusi mnie od dawna i pewnie również się na nią zdecyduję. 



A teraz coś również dla panów, na sam początek pewnie nie jest to zbyt dobra propozycja, ale jak znamy kogoś już jakiś czas to mniej więcej wiemy co mu się podoba i jesteśmy w stanie trafić. 




Jak Wam się podobają moje propozycje?
Obchodzicie Walentynki?

35 komentarzy:

  1. Jakbym miła komu to na pewno kupiłabym tą poduszkę <3 urocza jest
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłabym koszulki:) może tak właśnie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię śmieszne koszulki nie tylko na walentynki ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, kubki są świetne i chyba je kupię, ale nie na walentynki. ;)

      Usuń
  4. ja chciałabym dostać kubek albo perfumy, fajne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi niewiele potrzeba do szczęścia. Mogę dostać nawet mały woreczek cukierków, a doceniam to, że ktoś w ogóle pamięta o mnie w dniu takiego święta. :) Mimo wszystko z Narzeczonym nie robimy sobie już (kiedyś to były drobiazgi typu breloczki albo prezenty DIY) prezentów, bo dogadaliśmy się ostatnio, że traktujemy Walentynki jak normalny dzień w roku. Ja również jestem maniaczką kubków, ale oczywiście nie pogardziłabym kosmetykami czy perfumami, mmm... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie nie obchodzę walentynek, ale fakt miło jest dostać cokolwiek nawet bez okazji. ;)

      Usuń
  6. Bruno Banani Pure Man to jeden z moich ulubionych zapachów, używam go naprzemiennie z innymi już od kilku lat. Ale ja ogólnie uwielbiam męskie perfumy i mam do nich słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie większość takich prezentów to niepotrzebnie wydana kasa. Wolałabym z M pojechać na jakąś choćby mała wycieczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też szkoda pieniędzy na takie drobiazgi, a już szczególnie w małżeństwie. ;)

      Usuń
  8. Poduszka fajna, chociaż dla mnie Walentynki to nakręcany biznes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, od lat firmy zbijają niezłą kasę na tym. ;)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. ;) Ja lubię śmieszne prezenty więc pewnie najszybciej dałabym coś śmiesznego. ;)

      Usuń
  10. Mi się podobają kubeczki i koszulki najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te kubki najlepsze! musze koniecznie takie mieć w swoim przyszłym domu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo spodobały mi się kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kubki :) ciekawa jestem co dostanę od męża, ja mu kupiłam wkrętarkę, taka jestem kochana :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubki, koszulki i ramki <33 A reszta według uznania. Chociaż ja z chłopakiem jakoś bardzo walentynek nie będziemy świętować ;P

    lovesomespace.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie świętuję, ale widzę, że temat na topie, bo ludzie poszukują inspiracji. ;)

      Usuń
  15. No to ładnie... Też nie obchodzę Walentynek, a robiłam u siebie wpis o prezentach ;) Stwierdziłam, że wszyscy nie muszą być tak samo spaczeni jak ja XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo spaczona w niektórych tematach, ale czasem mimo, że się nie obchodzi to warto innym poszukującym co nie co podpowiedzieć. ;)

      Usuń
  16. kubek kubek kubek - ja musze sobie osobna polke na nie wygospodarowac hahah

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, że obchodzimy i juz z chłopakiem mam taką malą naszą tradycję zawsze w walentynki robimy domową lasagne, co roku coraz lepsza wychodzi, mMmmm!
    Co do prezentów propozycje bardzo fajne ale już był i kubek i antyrama i poduszka i inne takie...
    Nie mam kompletnie pomysłu na ten rok dla niego :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Te paletkę revolution chetnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uważam, że bukiet kwiatów jest wystarczający :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger