RYOR Duoaktywny krem SPF 15

Z doborem kremów do twarzy staram się uważać, jestem posiadaczką wrażliwej cery, którą w dodatku bardzo łatwo zapchać i podrażnić, dlatego głównie wystrzegam się parafiny i nadmiaru olejów w kremach. Dzisiaj przyszła pora na recenzję czeskiego kremu Ryor z fitrem SPF 15. 

RYOR Duoaktywny krem SPF 15


Wielozadaniowy krem na dzień z linii Targeted Skin Protection.

  • Zapewnia średnią ochronę przed promieniowaniem UV – SPF 15.
  • Zapobiega fotostarzeniu skóry - chroni włókna kolagenowe przed niszczącym wpływem promieni słonecznych.
  • Składniki aktywne preparatu nawilżają skórę i otaczają ją barierą ochronną. 
  • Jedwabista konsystencja idelanie sprawdza się pod makijaż.

Krem jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry.





Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Glycerin, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Ethylhexyl Stearate, Glyceryl Stearate, Octocrylene,Phenylbenzimidazole Sulphonic Acid , Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Algae, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Polysilicone-15, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Triethanolamine, Parfum, Hydroxymethylpentylcyclohexenecarboxaldehyde, Benzyl Salicylate, Benzyl Benzoate, Linalool, Citronellol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben

Pojemność: 50 ml
Cena: 26 zł (teraz w promocji 22 zł)
Dostępność: ecostory.pl


Pierwsze na co zwracam uwagę w kremach to to czy nie mają w składzie parafiny, tutaj jej nie ma jednak widzę trójglicerydy, które również mogą zapychać, jednak dla mnie krzywdy nie robią. W tym kremie skład jest trochę przydługi, mógłbybyć krótszy. Kremu używam już ponad miesiąc i jeszcze trochę mam, ale generalnie jest już na wykończeniu, mimo, że opakowanie nie jest przeźroczyste to krem robi się z czasem coraz lżejszy więc łatwo ocenić ilość jaka nam została.

Niewątpliwie krem posiada moje ulubione opakowanie z pompką,  nie lubię grzebać palcami w kremach do twarzy, mam za bujną wyobraźnię. Pompka nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość kremu.

Krem używałam zaróno na noc jak i rano pod makijaż, staram się używać jednego kremu dłuższy czas, żeby w razie czego wiedzieć co mi zaszkodziło, jednak jeżeli znam już krem to mam jeden na noc, a drugi na dzień. Ten krem dobrze współpracuje z makijażem, nic się nie waży ani nie roluje. Konsystencja jest średnio gęsta, krem jest dość lekki i nie zostawia tłustej powłoczki na twarzy.

Czy krem faktycznie nawlilża i chroni skórę? Wydaje mi się, że tak, wchłania się w miarę szybko, odczekuję kilka minut i mogę nakładać podkład, pozostawia delikatną i przyjemną, satynową warstwę na twarzy, a tym samym mam pewność, że chroni moją cerę przed zimem i wiatrem. Jeżeli chodzi i nawilżenie to krem owszem delikatnie nawilża, dla mnie jest to wystarczające nawilżenie, ale podkreślam, że ja jestem posiadaczką skóry mieszanej więc nie potrzebuję solidnej dawki nawilżenia. Dodatkowym plusem jest filtr SPF 15, który chroni naszą skórę, na zimę i wczesną wiosnę będzie wystarczajacy, ale później musimy zainwestować w większą ochronę.

Podumowując, z kremu jestem zadowolona, nawilża i chroni moją skórę, nie zapychając jej przy tym, dodatkowo cena jest odpowiednia to wydajności.

10 komentarzy:

  1. Mnie niestety trigilcerydy bardzo podrażniają twarz:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Solidnie napakowany parabenami. Poza tym przy mojej suchej cerze nie ufałabym kremom "do każdego rodzaju".

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jednak skład jest za długi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama kremu nie miałam, jednak moja kuzynka go stosowała i dostała uczulenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam z tej serii inny, ale również bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  6. Skład trochę niezbyt dobry.. Nie kusi mnie specjalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo wszystko, jakoś mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo składu z ciekawości bym go wypróbowała ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger