Diadem Long lasting Foundation Długotrwały podkład ze skwalanem

Hej ;)

Poszukiwanie idealnego podkładu na cieplejsze dni trwa. Na zimę mam swojego ulubieńca Revlon Color Stay, jednak w okresie kiedy robi się coraz cieplej, jest już za ciężki. Moje poszukiwania dodatkowo utrudnia fakt, że chciałabym, żeby podkład był w miarę kryjący. 

Kolejnym produktem od Diadem Cosmetics jest właśnie podkład, producent zapewnia, że jest długotrwały i kryjący, czy faktycznie tak jest? Zapraszam na recenzję. ;)

Diadem Long lasting Foundation 
Długotrwały podkład ze skwalanem


Podkład o właściwościach mocno kryjących oraz przedłużonej trwałości. Unikalna kompozycja składników pozwala na precyzyjne ujednolicenie kolorytu skóry i ukrycie jej niedoskonałości. Bogactwo składników odżywczych zapewnia odpowiednią pielęgnację. Unikatowy charakter fluidu wynika z zastosowania skwalanu (substancja aktywna w postaci bezbarwnego i bezzapachowego olejku pozyskiwanego z oliwy z oliwek), który poprawia kondycję skóry. Jako produkt hipoalergiczny nie powoduje podrażnienia skóry. Unikalny dobór biopolimerów, które gwarantują długotrwałe utrzymanie podkładu na skórze.






Cena: 24,50 zł
Pojemność: 30 ml
Dostępność: KLIK


Na wstępie zaznaczę, że podkład na chwilę obecną jest trochę za ciemny, co zresztą możecie zobaczyć na zdjęciu, jednak jak skóra nabierze lekko koloru, będzie pewnie odpowiedni. Mój kolor jest drugi spośród 5 odcieni, jaśniejsza jest tylko jasna porcelana jednak obawiałam się, że będzie za jasny i będę wyglądała jak chora. Do wyboru mamy tylko 5 odcieni i większość z nich jest raczej ciemna więc mam nadzieję, że producent pomyśli o wprowadzeniu większej ilości jasnych odcieni, w końcu moda na ciemną skórą odeszła już dawno. ;)

Jeżeli chodzi o długotrwałość podkładu to mam pewne zastrzeżenia, jednak pamiętajcie, że jestem posiadaczką kapryśnej cery mieszanej, więc u osoby z cerą suchą będzie na pewno zachowywał się inaczej. Podkład jakieś 2-3 h od aplikacji wygląda nienagannie, jednak po tym czasie zaczyna świecić mi się strefa T i podkład wymaga przypudrowania, a po jakimś czasie podkład zaczyna się delikatnie wycierać, jednak nie tworząc nieestetycznych plam. 

Podkład ma kremową konsystencję, dobrze rozprowadza się na skórze, zakrywa drobne niedoskonałości, jednak z większymi przebarwieniami sobie nie radzi i potrzebny jest kamuflaż albo dobry korektor. Podkład również ma taką wadę, że trochę się klei, a więc wymaga dobrego pudru dla zmatowienia cery.


Podsumowując, z podkładu nie jestem zadowolona, liczyłam na trwały podkład zbliżony do Revlon CS, jednak trochę się zawiodłam. Być może dlatego, że podkład po prostu nie pasuje do mieszanej cery, na której moim zdaniem miałby szansę się sprawdzić.




13 komentarzy:

  1. Nie znam go. Szkoda, ze jest tylko 5 odcieni, ale w sumie... zawsze można mieszac, chociaż nie każdemu i nie zawsze się chce...

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również z trwałością nie jest kolorowo :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie ciemny. Jak znam życie to nie dobrałabym nic do swojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji go używać, jednak cienie Diadem, zdecydowanie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli u mnie też by się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obawiam się, że mógłby się u mnie nie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opinie o tym podkładzie są podzielone :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przekonuje mnie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie się nie sprawdził, ze względu na parafinę w składzie. Mam jasną porcelanę i ten odcień jest jak dla mnie super, wcale nie taki porcelanowy, troszkę podobny nawet do słynnego Revlonu 150 Buff, może odrobinkę bardziej żółty. Ale niestety nie mogę go długo używać, bo zapycha mi cerę. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też powoli zaczynam rozglądać się za jakimś trwałym podkładem, który ograniczy świecenie się mojej strefy T :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam do niego mieszane uczucia ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. brzmi ciekawie:) odcień w sumie chyba by mi pasował. Ja teraz czekam na swoje podkłady z revlona... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger