Jedna jaskółka wiosny nie czyni a kilka?

Hej ;)

Wczoraj wróciłam ze spotkania Podlaskich blogerek, było wspaniale dziewczyny, zresztą jak zawsze! ;) Relacja już niedługo. ;) A dzisiaj będzie o jaskółkach ;)


Sweterek, który zamawiałam okazał się bawełnianą bluzą, to było moje pierwsze zaskoczenie. Nie wiem dlaczego przed oczami miałam cienki dzianinowy sweterek, nie mniej jednak otrzymałam bluzę, z mojej winy oczywiście, bo to ja sobie coś ubzdurałam. ;)


Jeżeli chodzi o samo wykonanie to nie mam zastrzeżeń, jest porządnie wykonana, jednak strasznie się gniecie, nie jest to też mięciutka i przyjemna w dotyku bawełna, ale trochę jednak sztywna, przez co obniża się komfort noszenia. Jak dla mnie również niekoniecznie się układa, co zresztą możecie zobaczyć na zdjęciu. Kolor jest pastelowy iście wiosenny, jaskółki na bluzie również sugerują wiosnę. Bluza jest dłuższa, także spokojne niższe osoby mogą ją założyć do legginsów, bez obaw, że będą świeciły wiadomo czym, u mnie już niestety nadaje się tylko do spodni. Na koniec podsumowując, nie do końca jestem zadowolona z bluzy, mimo iż wizualnie mi się podoba to już na mnie leży bardzo kiepsko.


Link do bluzy: KLIK

16 komentarzy:

  1. Podoba mi się nawet ten moty , jeszcze nie mam nic z jaskółkami , ale ostatnio widziałam bluzeczkę z sieciówce:)
    Zapraszam do mnie na rozdanie , jeśli lubisz kosmetyki Planeta Organica ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i oczywiście jest krótsza niż na zdjęciu :P Bardzo często tak się zdarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że pokazałaś bo miałam zamawiać.. jako sukienkę.. chyba jednak się nie skuszę.
    klikłam w link, będzie mi miło jeśli zrobisz to samo w moim poście o współpracy z sheinside

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak właśnie bywa z zamawianiem przez internet. Niemniej jednak bluza wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie podoba ale moglaby byc dluzsza ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślałam nad tą bluzą, ale myślałam, że będzie dłuższa
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię motywy z jaskółkami, bluza fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie jesteś całkiem zadowolona :/ Ja bardzo często tak mam, że kupując ubranie online spodziewam się zupełnie innego materiału niż ten, z którego ją dostaję. Niemniej bluza prezentuje się naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam na zdjęciu ze strony widzę dłuższą bluzę, a nie żaden dzianinowy sweterek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No ewidentnie pani ze zdjęcia ma sporo dłuższą wersję. :D Ale kocham motyw ptaków na ubraniach, więc bluza mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger