Nowości z Romwe i Pantofelek24

Dzisiaj zaprezentuję Wam rzeczy, które w niedawnym czasie zagościły w mojej garderobie, czy jestem zadowolona? Jak spisują się rzeczy? Zapraszam na post. ;)



Parka pochodzi ze sklepu Romwe, to moje pierwsze zakupy z tego sklepu, ale mogę Wam go polecić, wysyłka jest może troszkę dłuższa niż w innym podobnym sklepie, ale wszystko dochodzi, dobrze zapakowane. Mój rozmiar to L i w pierwszej chwili miałam wrażenie, że jest na mnie za mała, jednak to nie to, bo była po prostu lekko sztywna, ale po kilku dniach lekko się rozeszła i teraz jest wszystko dobrze. Kurtka jest dobrze dopasowana, jednak mam wrażenie, że jest za krótka, modelki na zdjęciach są chyba sporo niższe ode mnie. Jeżeli na dłuższą metę będzie mnie to irytowało to po prostu oddam tą i zamówię rozmiar większą, mam nadzieję, że będzie dłuższa.

Parka posiada całkiem spory kaptur, osobiście uwielbiam duże kaptury obszyte futrem. Nie noszę czapek więc muszę mieć gdzie schować włosy, poza tym nie ma nic gorszego niż ciągle spadający kaptur nawet przy lekkim wietrze. 

Podoba mi się łączenie materiałów i kolorów w kurtce, głównie z tego powodu ją zamówiłam. Dodatkowo jakiś czas temu pokazywałam Wam granatową, krótką parkę z Sheinside i chciałam podobną tyle, że dłuższą, no i mam. Parka jest wykonana porządnie, żadne nitki nie sterczą, a materiał się nie rozchodzi. Jedyny minus parki, to lekko sztywne rękawy na początku, które po kilku dniach stają się lekko luźniejsze, wydaje mi się, że to również kwestia przyzwyczajenia, bo do tej pory nosiłam raczej inne kurtki. Poza tym dość irytujące są "dyndające się"z tylu sznurki, wolałabym, żeby tył był zaokrąglony, ale bez wcięcia i sznurków, poza tym nie mam zastrzeżeń.




Przejdę teraz do dolnej części statystycznego człowieka (:D), a mianowicie do butów, które bądź co bądź są dla mnie dość nietypowe. Od zawsze kozaki czy botki miałam głownie czarne, ewentualnie szare. Pewnie nie uwierzycie, ale  to moje pierwsze zimowe/jesienne buty w takim kolorze., za to balerinki, szpilki itp. posiadam w takim kolorze, na pewno i do takich się przekonam, bo naprawdę sama nie wiem z czego to wynika, ale dość o moich preferencjach, czas na to co sądzę o butach. 

Buty pochodzą ze sklepu Pantofelek24, w których rozchodzą się jak ciepłe bułeczki, zapewne z powodu wyprzedaży i bardzo korzystnych poza wyprzedażą cen. Ja zanim wybrałam sobie buty musiałam kilka/kilkanaście par odrzucić, bo nie było mojego rozmiaru, no cóż taki urok posiadania stopy w popularnym rozmiarze 38.

W kwestii wygody buty są bardzo wygodne, są z dość miękkiego materiału, który nie powoduje ocierania stopy, ale zarazem nie rozwalą się na pewno np. przy pierwszym kontakcie z wodą. Z opinią czekałam prawie miesiąc z tego względu, że zazwyczaj buty, które miały się rozwalić, rozwały się właśnie w przeciągu miesiąca i nie były to tylko tanie buty, droższe buty również potrafiły bardzo szybko się rozkleić. Te mimo swojej ceny wydają się być całkiem solidne, jednak jeżeli coś by się zmieniło zedytuję post. 

Zarówno ja i moja mama mamy dość nietypową przypadłość kupowania butów czy ubrań z różnymi ozdobnikami, a później odczepiania tego.Tutaj również chciałam zastosować swój sposób, bo łańcuch w butach wydawał się dość przytłaczający, jednak jest tak przyczepiony, że byłoby widać, że czegoś brakuje. dlatego zrezygnowałam z "tuningu" i po jakimś czasie przyzwyczaiłam się do łańcuchów. 

Muszę również zaznaczyć kwestię rozmiaru, wiele osób nie lubi kupować w sklepach internetowych, właśnie ze względu na brak możliwości zmierzenia. Sama miałam tego typu obawy i w zasadzie nadal mam, bo mimo, że wymierzymy wkładkę i znamy swój rozmiar buta, to może być różnie, w końcu każda firma ma swoją rozmiarówkę. Tutaj z rozmiarem trafiłam idealnie,jest to typowe 38 (24,5 cm wkładka), które noszę, także myślę. że w przyszłości skuszę się na buty z tego sklepu, mam tylko nadzieję, że w końcu będzie rozmiar butów, które wpadną mi w oko. ;)


Link do parki: KLIK
Link do butów: KLIK

12 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger