INDIGO Seventh Heaven krem do rąk

Nareszcie przyszło upragnione ciepło ;) Mam nadzieję, że już tak zostanie, bo jest cudownie. ;) A na dzisiaj mam dla 7 niebo, a mianowicie krem do rąk. Czy faktycznie okaże się siódmym niebem? Zapraszam na post.

INDIGO Seventh Heaven krem do rąk 


Krem do dłoni Indigo podobnie jak balsam łączy w sobie unikalną odżywczą recepturę 9 składników aktywnych wzbogaconych o przepiękne zapachy. Posiada jednak gęstszą konsystencję. Tak samo jak balsam kompleksowo pielęgnuje skórę, wyrównuje jej koloryt i sprawia, że jest elastyczna, jędrna i gładka. Indigo jako pierwsza i jak dotąd jedyna firma kosmetyczna połączyła tak wiele składników aktywnych i gwarantując niespotykaną do tej pory jakość i skuteczność kremu. Swój przepiękny zapach krem zawdzięcza wybranym zapachom z linii perfum Indigo, a także lekkim, słodkim i owocowym kompozycjom oraz aromatycznym, świątecznym zapachom z przyprawami.

Na odżywczą recepturę kremów Indigo składają się:
Wosk pszczeli - działa ochronnie, natłuszcza skórę nie zatykając porów.
D-panthenol - poprawia barierę lipidową naskórka, regeneruje, nadaje miękkość
Kompleks witamin AEF - odbudowuje płaszcz lipidowy naskórka, wygładza skórę, wyrównuje koloryt
Masło Shea - regeneruje, odżywia, przywraca blask
Alantoina - zapewnia naturalną okluzję, zapobiega utracie wody
Olej Słonecznikowy - natłuszcza nie tworząc zaskórników
Gliceryna - silnie nawilża
Ekstrakt ze skrzypu - produkuje kolagen, odpowiada za sprężystość i nawilżenie
Lanolina - oczyszcza, wygładza i natłuszcza

Dostępne w 6 nutach zapachowych: Bella Vita, Lody Czekoladowe (Chocolate Icecream), Owoce Leśne (Forest Fruit) Seventh Heaven, Żurawina z Przyprawami (Spiced Cranberry), Pomarańcza z Cynamonem (Orange&Cinnamone)








Cena: 19 zł
Pojemność: 100 ml
Dostępność: https://indigohomespa.com


Zacznę od tego, że krem jest w bardzo praktycznym opakowaniu z pompką, lubię takie rozwiązania, ponieważ nic dookoła się nie brudzi. Opakowanie jest spore, bo mieści aż 100 ml kremu więc wystarczy nam on na dłuższy czas. 

Konsystecja kremu jest dość gęsta, nie spływa podczas aplikacji, dodatkowo dość szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy na dłoniach. Jeżeli chodzi o zapach to jest on bardzo przyjemny, dość intensywny, perfumowany i bardzo kobiecy. 

Najważniejsze czyli działanie kremu oceniam na dobre, dlaczego tylko ma dobre? Ponieważ wygładzenie i miękkość dłoni zawdzięczamy głównie parafinie, która działa tylko doraźnie, a nie na dłuższą metę. Jednak tak jak w kosmetykach do pielęgnacji twarzy parafina mi przeszkadza i staram się jej unikać, tak tutaj zupełnie mi nie przeszkadza, a ze względu na specyficzność pracy biurowej mam do "przewalenia" masę dokumentów więc ręce po całym dniu są bardzo szorstkie, a krem pomaga mi nie odczuwać nieprzyjemnego ściągnięcia skóry na dłoniach.


Podsumowując, krem przypadł mi do gustu zarówno działaniem jak i zapachem, jestem bardzo ciekawa również innych wersji zapachowych. 

16 komentarzy:

  1. Niestety parafina jest w sporej ilości produktów. Chętnie jednak przetestowałabym któryś z zapachów, bo kuszą bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielki plus za pompkę, działanie też fajne, parafina w kremach do rąk jest moim zdaniem dość pozytywnym składnikiem, zwłaszcza jesienią i zimą. Jeszcze go nigdzie nie widziałam, ale chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki on piękny! :) Chciałabym choćby dla samego opakowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam go wczoraj używać i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam że mają śliczne zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie jest świetne, w końcu nie byłoby problemu z wyciśnięciem końcówki kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie opakowania do kremów.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa jak pachnie, a opakowanie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam tego kremu, ale chętnie wypróbuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie wygląda super, ma wygodną pompkę i możliwość wyboru zapachu, co mnie zaskoczyło i z chęcią kupiłabym ten produkt, gdyby był dostępny stacjonarnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię opakowania do kremów, czy balsamów z pompką. To jest bardzo kobiece, przyciąga uwagę. Ciekawi mnie zapach, w tej i innych wersjach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam sposób aplikacji i wygląda opakowania mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger