DUOGEL odżywka z aktywatorem keratyny

Hej ;)
Jak Wam mija majówka? ;) Ja trochę odpoczęłam, zrelaksowałam się i tylko szkoda, że wszystko co dobre tak szybko mija. Czekam na następne wolne! ;)
A dzisiaj chciałam Wam przedstawić odżywkę, która zdobyła moje uznanie. Nigdy nie miałam z natury mocnych paznokci, zawsze były kruche i łamliwe, ze skłonnością do rozdwajania się. Jeżeli chodzi o regularność to jest u mnie z nią dość cienko, no chyba, że się zawezmę. 


DUOGEL odżywka z aktywatorem keratyny








Preparat, który został stworzony do poprawy kondycji osłabionych paznokci lub paznokci uszkodzonych mechanicznie. Przeznaczony głównie do odbudowy paznokci rozdwajających się, kruchych i łamliwych. Preparat można stosować profilaktycznie używając jak tradycyjnej odżywki. (po kilku dniach od nałożenia zmyć i nałożyć kolejny raz) lub jako bazę pod lakier kolorowy, a także po każdorazowym usunięciu z paznokci produktów typu akryl, żel UV lub tips.

Dla wzmocnienia płytki działając profilaktycznie

Dla wzmocnienia płytki działając profilaktycznie – nanosić na paznokieć i uzupełniać w miarę potrzeby (bez zmywania) lub stosować jako podkład pod lakier kolorowy, jednak nie dłużej niż 3-4 miesiące w jednej serii.

Dla zabiegów leczniczych

Stosować przez okres około 3 tygodni malując minimalnie 2 razy w tygodniu ( zmywając poprzednią warstwę). W celu osiągnięcia najlepszych efektów leczniczych zaleca się codzienną aplikację przez okres 1-2 tygodni.

Dla zastosowań ”awaryjnych”

Po usunięciu akrylu lub przy uszkodzeniach mechanicznych – nakładać 2-3 warstwy co drugi dzień (zmywając wcześniejszą warstwę) aż do osiągnięcia pożądanego efektu, jednak nie dłużej niż 3-4 miesiące.

 


Pojemność: 14 ml
Cena: 27 zł
Dostępność: sklep Mar-kos

Na początek jak w ogóele stosuję odżywkę? Nakładam 2-3 warstwy, a za 2 dni zmywam i powtarzam czynność. Na czas 3 tygodni nie nakładałam lakieru do paznokci, zapobiegawczo. Odżywka wysycha bardzo szybko po aplikacji. Kwestią na plus jest również zapach odżywki, który nie jest ostry i duszący, nie jest również najprzyjemniejszy, ale da się wytrzymać. 

Odżywka po zaaplikowaniu na paznokcie ma delikany mleczny kolor, oczywiście po 2 i 3 warstwie intensywność mlecznego koloru się zwiększa, mi chyba najbardziej pasuje efekt po 2 warstwach (na zdjęciach macie efekt po 1 warstwie). A jak z działaniem? Odżywka po kilku aplikacjach dość mocno utwardziła moje paznokcie, nie łamią się już przy najmniejszym uderzeniu i nie rozdwajają jakby były z papieru. 

Postanowiłam przetestować odżywkę w ekstremalnej sytuacji, a mianowicie przy wielkich porządkach, zazwyczaj było tak, że musiałam ściąć paznokcie do zera, tym razem ucierpiały tylko skórki i dłonie, które były bardzo suche, paznokcie za to zostały na swoim miejscu i to w nienagannym stanie. Teraz już odstawiłam odżywkę i używam jej tylko profilaktycznie mniej więcej raz na tydzień profilaktycznie. 


Używacie odżywek do paznokci?
Jakie stosujecie?

13 komentarzy:

  1. Majówka mija bardzo dobrze :) W końcu można troszkę odpocząć!
    Ja stosuję odżywkę z Eveline Cosmetics i mi bardzo pomaga :)
    _____________________________________________________
    Obserwuję Twojego bloga :)
    Zapraszam do mnie: http://niki17inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi udało się dorwać tą diamentową z Golden Rose ale użyłam ją póki co tylko kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja aktualnie nie używam żadnej odżywki ale jak dla mnie świetnie się sprawdza odżywka z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście moim pazurkom nie potrzebne są takie odżywki :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czasem używam Eveline :) te z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najlepszą odżywką jest brak lakieru i częste kremowanie dłoni. Kiedy często malują paznokcie, zaczynają się szybciej łamać, więc lepiej dać im czasem odpocząć. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej się z nią nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje paznokcie są mocne i nie potrzebują odzywek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że chyba działa na podobnej zasadzie co te słynne odżywki Eveline - również zawiera formaldehyd.

    OdpowiedzUsuń
  10. przydałaby mi się jakaś porządna odżywka...

    OdpowiedzUsuń
  11. ło matko żeby tak moje kruciaki chciały tak urosnąć

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem zawsze działania takich odżywek.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger