Beauty touch Rękawiczki żelowe do intensywnej pielęgnacji skóry dłoni

Dzisiaj zapraszam na recenzję rękawiczek żelowych do intensywnej pielęgnacji skóry dłoni Cosmabell Beauty touch. Jak ważne są zadbane dłonie wie każda z nas, jednak nie zawsze same kremy przynoszą oczekiwane efekty, a te oparte na parafinie dają efekt tylko na chwilę. 
Potrzebujemy również swojego czasu na relaks więc jeżeli mamy czas posiedzieć z maseczką to od razu możemy założyć rękawiczki i relaksować się podwójnie.


Beauty touch Rękawiczki żelowe do intensywnej pielęgnacji skóry dłoni


Cosmabell Beauty Touch to nowoczesny i unikalny kosmetyk, który kompleksowo dba o zniszczoną i przesuszoną skórę dłoni. Rękawiczki idealnie sprawdzą się zarówno w codziennej pielęgnacji skóry dłoni u osób, które zmagają się z delikatnym odwodnieniem naskórka, jak również w przypadkach dużego problemu z suchością, szorstkością i łuszczeniem się skóry dłoni.

SKŁAD: Thermoplastic Rubber, Jojoba Oil, Olive oil, Rose essence oil, Vitamin E, Citronellol, Geraniol.










A zatem, o co w ogóle chodzi w femonenie rękawiczek żelowych? Jak już wspominałam dla mnie są formą relaksu, podczas oglądania filmu czy czytania książki. 

A jak je stosować? 
Oczyszczamy i osuszamy dokładnie dłonie, następnie nakładamy rękawiczki na 20 minut, a całą kurację powtarzamy codziennie przed 50 dni. 

Najlepiej moim zdaniem sprawdzają się na koniec dnia, kiedy nie musimy nic już robić w domu i możemy poświęcić czas na pielęgnację dłoni. Efekt jest odczuwalny już po pierwszym użyciu, dłonie są gładkie i dobrze nawilżone, kolejne aplikacje tylko wzmacniają i podtrzymują ten efekt. Dodatkowo ja nie trzymałam się sztywno zaleceń producenta i czasami zakładałam rękawiczki na noc, nie stała mi się krzywda, wręcz przeciwnie dłonie były "jak nowe". Podczas stosowania rękawiczek moje dłonie nie wołały o krem do rąk, jednak czasami go stosowałam, ale chyba bardziej z przyzwyczajenia. 

Rękawiczki można spokojnie uprać w ciepłej wodzie z mydłem, zostawić do wyschnięcia i są gotowe do ponownego użycia. Dodatkowo mamy dołączoną saszetkę do przechowywania naszych rękawiczek. 

Podsumowując, rękawiczki spełniły swoje zadanie w 100%, dopiero co skończyłam kurację i zastanawiam się ile czasu efekt się utrzyma. Można powiedzieć, że po co wydawać pieniądze jak można stosować sam krem. Owszem można, ale my kobiety nie uwielbiamy wszelakich gadżetów czy zwykłej chwili relaksu np. z rękawiczkami?
Dodatkowo powiem Wam, że mogę tą sytuację porównać do stosowania kremu do stóp i skarpetek Foot Peel, niby można używać samego kremu, ale dopóki się nie użyje skarpetek zdania się nie zmiani, bo różnicę widać i czuć.  


Produkt dostępny w salonach kosmetycznych oraz na stronie www.cosmabell.pl


A dla Was kochane mam rabat na zakup rękawiczek. ;)


Kod upoważnia do 20 % rabatu w sklepie Cosmabell na hasloswiatblanki
Kod aktywny od 22.10 do 5.11.2015


Co sądzicie o takim wynalazku? ;)


9 komentarzy:

  1. Po praniu nie tracą swoich właściwości?
    Czuję się skuszona. I do tego rabat, super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jak najbardziej można je prać, ale delikatnie w ciepłej wodzie z mydłem.

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tymi rękawiczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała ich działanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena dosyć wysoka ale skoro rozłożyć ją na 50 kuracji to przyznam, że warto wypróbować takie rękawiczki bo wyglądają ciekawie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy gadżet -wpisuje na moją wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Super fajny produkt. Szukałam ale nie znalazłam czy takie rękawiczki robią też dla mężczyzn> kupiłabym takie swojemu mężusiowi bo jego łapki są dość mocno zajechane ale w taki rozmiar niestety nie zmieści się . POzdrawiam i zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydają się naprawdę ciekawe, nigdy nie miałam tego typu wynalazku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger