CEBA Baby pościel do łóżeczka "małe zoo"

Jak każda mama uwielbiam kompletować wyprawkę, mimo, że mam sporo różnych rzeczy po córci chciałabym, żeby maluszek miał nowe, własne rzeczy. Część ubranek zostawiłam, ale wiadomo rzeczy takie jak pościel czy pieluszki muszą być nowe. 
Z pierwszą córką poszłam oczywiście w róż, prawie wszystko było różowo - fioletowe. Teraz postanowiłam trochę odejść od tej koncepcji i pójść w bardziej neutralne kolory, ale czy jestem zadowolona? Zapraszam na post o kompletach pościeli dla maluszków. 

CEBA Baby pościel do łóżeczka "małe zoo"



Pościel wykonana została z najwyższej jakości atestowanej bawełny, dzięki czemu zachowuje dobry wygląd nawet w przypadku bardzo częstego prania. Jest miła i przyjemna w dotyku; nie podrażnia delikatnej skóry dziecka. Jej dodatkowym atutem są funkcjonalne rozwiązania - dłuższe niż standardowo ochraniacze na szczebelki łóżeczka i bezpiecznie schowane zamki, które umożliwiają wyjęcie wypełnienia ochraniacza do prania. W skład zestawu wchodzą: poszewki na kołderkę (100x135 cm), poduszkę (40x60 cm) oraz ochraniacz na szczebelki (200 cm). W ramach wybranych wzorów dostępne są również baldachimy. Pościel Ceba Baby jest elementem kolekcji, dzięki czemu można skompletować wyprawkę w jednym wzorze i kolorze.

W skład zestawu wchodzą:

- poszewka na kołderkę (100x135 cm)
- poszewka na poduszkę (40x60 cm)
- ochraniacz - wyposażony w zamek błyskawiczny, co pozwala na pranie poszewki bez wypełnienia  (40x200 cm)







Pościel jest dostępna tutaj: KLIK


Ceba Baby jest polską firmą więc na początku spory plus, bo uważam, że warto wspierać polskie firmy. Do wyboru mamy pościel 2 lub 3 - elementową, ja wybrałam tą z ochraniaczem, bo jak dla mnie nie obejdzie się bez niego. 

Jeżeli chodzi o komplety to są dostępne pościele drukowane jak i haftowane, jednak te drukowane nie mają ściągalnej poszewki z ochraniacza, dlatego ja wybrałam haftowany komplet.

Pościel jest ręcznie haftowana przez co jej wartość znacznie podskakuje, a dodatkowo do prania możemy wyjąć wypełnienie ochraniacza co jest niewątpliwym plusem, ponieważ ochraniacze, które miałam wcześniej deformowały się przy praniu i z czasem smętnie zwisały na sznurkach. Ten ochraniacz nie dość, że jest wysoki to jeszcze jeżeli zdejmiemy poszewkę, nie zdeformuje nam się wypełnenie.

Poszewki są z grubej bawełny, z którą na pewno nic nam się nie stanie po praniu. Jedyne do czego można się przyczepić to dość blade kolory, ja bym preferowała mocne wyraziste kolory, najlepiej jakieś kontrastowe.


Polecacie może jakieś dobre gatunkowo pościele o mocnych kolorach dla maluszków?



A w wolnej chwili warto przysiąść z aromatyczną herbatką Lipton, która umili nam czas. Zachęcam do wypróbowania nowości Lady Lipton i English Breakfast. ;)


5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger