Kolor lata? Blond Hair, Don't Care

Indigo jest to firma, która do tej pory mnie nie zawiodła. Bardzo lubię ich produkty, zarówno te do paznokci jak i do pielęgnacji. Są wpadające w oko, pięknie pachnące i przede wszystkim skuteczne. Czego chcieć więcej?
Lato mamy jakie mamy, niestety. Jednak moim zdaniem należy je wykorzystać jakie by nie było, dlatego w tym roku stawiam na kolor. Mimo, że w tym roku królują neony, to jak dla mnie piękne pastele nigdy nie wyjdą z mody. Pasują do wszystkiego, są subtelne i pięknie się prezentują na paznokciach.

Osoby znane możemy lubić albo nie, dla mnie Natalia Siwiec jest osobą dość neutralną, jednak jej kolekcja jest cudowna. Piękne odcienie pasteli, przy czym ciężko zdecydować się na jeden, konkretny kolor. A dodatkowo nazwy, które nie dość, że brzmią letnio to jeszcze dość łatwo je zapamiętać, są takie inne, wpadające w ucho. Takie odcienie idealnie współgrają z opaloną skórą więc mamy już duet idealny! ;)

Od zawsze uwielbiałam róże i fiolety, a już najlepiej połączenie ich w jeden przepiękny odcień, no i mam.  Blond Hair, Don't Care jesteś moim odcieniem idealnym, a dodatkowo powalasz trwałością na moich paznokciach. Nie mogę chcieć więcej. 


Który z tych kolorów powinien stać się kolorem lata 2016? 

Moim zdaniem kolor Blond Hair, Don't Care. Dlaczego akurat ten? Jest to kolor nieokreślony, delikatnie różowy, ale zarazem wpadający w fiolet, zupełnie jak nasze tegoroczne lato. Kolor nieprzewidywalny, ale piękny!





zBLOGowani.pl



A który kolor zostanie Waszym letnim ulubieńcem?


9 komentarzy:

  1. faktycznie piękny! ja to uwielbiam fiolet w każdym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolorek :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nie podpasiło Indigo. Rzadko zdejmuję hybrydę frezarką, a z acetonem jest mega dużo zabawy. Kolory mają piękne i wyjątkowe, może jak szybciej będę pracować frezem, to się skuszę na jesienną kolekcję Natalii^^
    Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentują się twoje pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczne kolory, chętnie widziałabym je na swoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko by mi było wybrać najpiękniejszy kolor z tej palety barw :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger