SheIn w eleganckim tonie

Jeszcze się nie zdarzyło, żeby zamówienie z SheIn, szło do mnie prawie miesiąc. Zazwyczaj przychodziło dość szybko, bo ok. tygodnia do dwóch, teraz niestety się naczekać. A czy było warto czekać na to zamówienie? Zapraszam na moją opinię. 



Cena i zdjęcia katalogowe: KLIK


Tym razem niestety moje zamówienie się nie udało. Być może jest to moje niedoczytanie, ponieważ "mieszanka bawełny" zupełnie nie skojarzyła mi się z materiałem, w którym możemy wyjść na mróz, ponieważ kompletnie nie przepuszcza powietrza.
Sukienka sama w sobie jest ładna, dużo uroku dodaje jej koronkowa aplikacja, jednak nie jestem w stanie jej nosić właśnie przez ten nieszczęsny materiał.
Teraz się nie udało, ale liczę, że następne zamówienie będę mogła zaliczyć do udanych. ;)


11 komentarzy:

  1. Bardzo szkoda, bo wygląda całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, szkoda, że materiał kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny krój sukienki :) Mam podobną ale na szczęście z innego materiału

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że materiał nie jest lepszej jakości jednak sukienka ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze że też miałabym inne wyobrażenie gdybym przeczytala " mieszanka bawełny " ;O

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze jaka szkoda bo jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie bardzo się podoba, byłabym w stanie przymknąć oko na materiał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że się nie udało bi sukienka naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie materiał wygląda na bardzo sztuczny. Ale sukienka też nie w moim stylu. Czułabym się w niej chyba jak w przebraniu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger