EFFECTIVE lakier hybrydowy 'Samuraj' 134

Miałam małą przerwę, ale przygotowania do urodzin dziewczynek i koniec remontu pochłonęły mnie całkowicie. Urodziny wyszły na tip top, dziewczynki zachwycone, czego chcieć więcej.
Lakiery hybrydowe od jakiegoś czasu prawie całkiem zdominowały moją pielęgnację paznokci. Dzisiaj chciałam Wam pokazać lakiery hybrydowe marki Effective i piękny, delikatny odcień. 


EFFECTIVE lakier hybrydowy 'Samuraj' 134


Kolor stworzony specjalnie do pracy w systemie hybrydowym. Doskonałe krycie już po jednej warstwie. Dzięki bogatej gamie, ponad 130 kolorów, każdy znajdzie coś dla siebie.  Konieczne jest wcześniejsze użycie bazy (UV Nail Polish Gel Base Coat) oraz topu do wykończenia stylizacji (UV Nail Polish Gel Top Coat).






Pojemność: 15 ml
Cena: 32 zł (aktualnie 16 zł)
Dostępność: KLIK

Aktualnie kolor Samurai, jak również dużo innych znajdziecie w wyprzedażowych cenach 16 zł tutaj: KLIK


Kolor mogłabym powiedzieć idealny do wszystkiego i na każdą okazję. Piękny, delikatny róż, dość neutralny, lubię takie kolory na co dzień. Paleta kolorów lakierów hybrydowych marki Effective jest naprawdę imponująca. Jest wiele pięknych odcieni, z których każdy znajdzie swoje ulubione kolory. 

Kolor wybrany, a jak z trwałością? Otóż, całkiem nieźle. Lakier przetrwał remont i sprzątanie bez zarzutu ok. 10 dni. Później musiałam zmyć ze względów estetycznych. Trwałość oceniam na bardzo dobrą. Ściaganie lakieru również nie sprawia większych problemów. Spiłowuję top, a resztę standardowo odmaczam. I wszystko ładnie się rozpuszcza.

Chciałam jeszcze poruszyć jedną ważną kwestię, niedawno napisała do mnie dziewczyna z pytaniem czemu odmaczam hybrydy, a nie ściągam sama. Po krótkiej rozmowie wyszło na to, że dziewczyna sama odrywa hybrydy od paznokcia lekko je podważając. 
Kochane! Nigdy tego nie róbcie, zmasakrujecie paznokcie, a dodatkowo możecie oderwać hybrydę razem z płytką! Nie bez powodu hybrydy się odmacza, ja kiedyś przez przypadek zerwałam lakiery hybrydowy z paznokcia i uwierzcie paznokcie naprawdę później bolą i to przez 2 dni. Nie chcę nawet myśleć jak muszą boleć wszystkie.

Znacie hybrydy Effective?
Jakiej firmy są Wasze ulubione?

9 komentarzy:

  1. Ja do tej pory używałam tylko Semilaca i Elite99, ale po nowym roku mam ochotę potestować nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasem zrywam hybrydy, ale sporadycznie, bo faktycznie pozniej mozna plakac :( Tej marki nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten kolor! Z chęcią widziałabym go u siebie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brrr, jak mozna zrywać hybrydy?! ja zwsze używam removera z semilaca, bo wiem, ze bez problemu odmoczy lakier

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio udało mi się wygrać jedną taką hybrydę, baze i top i teraz już jedzie do mnie paczuszka z zamówieniem. Nawet nie spodziewałam się ze marka której nie znam nawet ze słuchu będzie tak dobra.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger