LIFERIA zawartość listopadowego boxa

Pudełka Liferia może nie są wypchane po brzegi, ale za to kosmetyki w środku są konkretne i pełnowymiarowe. W tym miesiącu jestem bardzo zadowolona z zawartości. Nie miałam również niespodzianki, bo dostałam pudełko z małym opóźnieniem i wiedziałam już co będzie w środku. Jednak mimo wszystko wszystkie kosmetyki są dla mnie nowościami. 




MrScrubber kawowy scrub do ciała / Ukraina

Scrub jest skomponowany z 7 różnych olejków, które odżywią i nawilżą twoją skórę, pozostawiając ją aksamitnie gładką: 1. Olejek z pestek winogron, 2. Olejek z orzechów makadamii, 3. Masło shea, 4. Oliwa z oliwek, 5. Olejek z awokado, 6. Olejek arganowy, 7. Olejek z pestek brzoskwini. Wszystkie te składniki zostały dobrane tak, aby dogłębnie oczyścić skórę z martwego naskórka. Scrub doskonale modeluje i ujędrnia sylwetkę, a zawarte w nim mikroelementy pomagają w walce z cellulitem i rozstępami.

200 g/ 28 zł



VG Professional puder mineralny w kompakcie / Hiszpania

Puder sprawi, że twoja skóra będzie świeża i aksamitna. Specjalnie stworzona formuła, która zawiera wosk jaśminowy i lawendę, pomoże skórze zachować promienny wygląd. Puder VG Professional jest idealną bazą, która subtelnie zmatowi twoją twarz i uczyni ją jedwabistą, a także ukryje wszelkie niedoskonałości. Zawarty w pudrze filtr 15 SPF zadba o twoją skórę i zapewni jej dodatkową ochronę przed negatywnymi skutkami promieniowania UV.

73 zł
 


Unani maseczka do twarzy / Hiszpania


Maseczka chroni i pielęgnuje skórę, a także ją odżywia i nawilża, jednocześnie usuwając wszelkie zanieczyszczenia. Jeśli będziesz stosować maseczkę raz lub dwa razy w tygodniu, zauważysz znaczne przyspieszenie regeneracji komórek i odnowę skóry twarzy. Sposób użycia: nałóż maseczkę na oczyszczoną skórę twarzy, pozostaw na 10 minut, a następnie dokładnie zmyj ją wodą.

52 zł/ 100 ml


Floslek Żel ze świetlikiem lekarskim i herbatą do powiek i pod oczy / Polska

Usuwa objawy zmęczenia, łzawienia, podrażnienia i pieczenie okolic oczu spowodowane warunkami atmosferycznymi, przebywaniem w suchych pomieszczeniach, niewyspaniem. Zastosowany w recepturze wyciąg ze świetlika wykazuje własności przeciwzapalne oraz kojące a ekstrakt z zielonej herbaty przeciwświądowe.

7,49 zł/ 10 g


Naobay Mleczko HydraPlus do mycia twarzy / Hiszpania

Mleczko oczyszczające do twarzy przeznaczone dla skóry suchej zawiera ekstrakty z aloesu, jabłka i oleju ze słodkich migdałów. Olej z palmy kokosowej zapewnia intensywne działanie oczyszczające i złuszczające, pozostawiając skórę miękką i czystą.



59 zł/ 200 ml

Maseczka, peeling kawowy i puder to produkty, które zaciekawiły mnie najbardziej. O ile uwielbiam kawowe peelingi i jestem pewna, że również ten się sprawdzi (pachnie naprawdę cudownie), tak reszty kosmetyków z chęcią wypróbuję jako nowości.  ;)

7 komentarzy:

  1. Żel pod oczy Floslek jest świetny tani a nie raz uratował moją skóre pod oczyma .Ale wiadomo produkt możemy za taką cenę samemu zakupić nie mniej jednak pudełeczko wydaję się przyjemne :)
    Zapraszam :klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też polecam ten żel. Niby tani, a działa lepiej, niż niejeden drogi krem pod oczy.

      :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna zawartość pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam całkiem inna zawartość pudełeczka, ale Twoje jest równie zachęcające. Moje ulubione pudełeczko :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się. Ta edycja jest jeszcze lepsza od poprzedniej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger