ARGALISS szampon arganowy do włosów suchych

Muszę przyznać, że ostatnio trochę zaniedbałam swoją pielęgnację włosów, a konkretniej regularne stosowanie olei i wcierek, co dało widoczny efekt w postaci moich przesuszonych włosów. Dodatkowo zmiana temperatury mocno im nie służy, jedyny plus jest taki, że zaczęłam nosić czapkę, chyba się starzeję. :))
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić szampon, który miał poprawić wygląd moich włosów, ale czy mu sie udało?

SZAMPON NAWILŻAJĄCY Z OLEJEM ARGANOWYM DO WŁOSÓW SUCHYCH. 


Szampon z wysoką zawartością oleju arganowego dogłębnie nawilżający i odżywiający włosy oraz skórę głowy.

Szampon przeznaczony jest do codziennego mycia suchych, matowych i osłabionych włosów. Zawarte w oleju arganowym nienasycone kwasy tłuszczowe oraz witamina E długotrwale odżywiają oraz nawilżają włosy i skórę głowy, przywracając im naturalną równowagę. Nadają połysk i miękkość, zapewniając ochronę przez cały dzień. Szampon wzmacnia włosy, zapobiegając ich nadmiernemu przesuszaniu.

Nie zawiera SLS, SLES, silikonów, parabenów, barwników, pochodnych ropy naftowej ani rafinowanych olejów.
Zawiera wyłącznie konserwanty zaakceptowane przez ECOCERT.





SKŁAD:
Aqua, sodium cocoyl glutamate, Argania spinosa kernel oil, glycerin, sodium chloride, cocamidopropyl betainę, benzyl alcohol, citric acid, sodium cocoamphoacetate, sodium benzoate, parfum.


Cena: 23,97 zł (teraz w promocji 16,80 zł)
Pojemność: 250 ml
Dostępność: Maroko Sklep: KLIK


Szampon już na wstępie zachęca swoim bursztynowym kolorem. Niby to nic istotnego, ale kobiety takie drobne szczegóły zachęcają. Konsystencja jest dość gęsta i treściwa, ale nie ma problemu z wytworzeniem piany, która może nie jest efektowna, ale nie mamy tego dyskomfortu, który pojawia się przy szamponach bez substancji pianotwórczych.

Jeśli chodzi o zapach to jeżeli znacie zapach produktów arganowych to wiecie, że nie jest to ładny zapach, jest specyficzny, ale nie brzydki. Ja nawet lubię zapach kosmetyków naturalnych. A ciężkie orientalne zapachy to dopiero jest coś! Tutaj mamy właśnie taki delikatnie orientalny zapach, szkoda, że tak słabo wyczuwalny na włosach.

A teraz najważniejsze czyli efekty. Jak widzicie po składzie szamponu, jest on dość krótki, dodatkowo bardzo wysoko mamy olej arganowy.
Co mnie najbardziej zaskoczyło, to mimo, że szampon ma wysoko w składzie olej, nie obciąża on włosów i nie zbija w strąki. Są one za to dobrze dociążone, sypkie i niesamowicie gładkie. Myślę, że mogłoby się obyć bez odżywki, ale u mnie to już kwestia przywyczajenia, że nakładam odżywkę po myciu włosów.

Podsumowując, mimo, że moja pielęgnacja włosów nie opiera się wyłącznie na produktach naturalnych to zawsze będę wracać do takich produktów. Moje włosy je uwielbiają, a mój nos tęskni za orientalnymi aromatami.

Ps. Dla zainteresowanych zostawiam link: praca za granica opieka.

11 komentarzy:

  1. Ciekawe czy by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny szampon. Opakowanie nie jest duże, ale konsystencja sprawia, że wystarczy niewielka ilość szamponu. Warto też wypróbować odżywkę arganową np. http://www.dotykmaroka.pl/odzywka-z-olejem-arganowym-do-wlosow-kruchych-i-lamliwych-250-ml-argaliss

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się kupować większe szampony... jak już jakiś mi oczywiście wyjątkowo przypasuje :D Ale ten rzeczywiście ciekawie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor mnie zadziwił maksymalnie ... Wyglada zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy lubią proste składy. :) Już zapomniałam o olejku arganowym, jakoś ostatnio o nim ucichło i firmy przestały wciskać go do wszystkich swoich kosmetyków. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam ale szampony z olejkami bardzo dobrze się u mnie sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto upolować i wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ciekawości chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger