SheIn satynowa bluzka + inspiracje

Nie lubię prasować dlatego zazwyczaj nie kupuję ubrań z gniotących się materiałów, a przy dwójce dzieci prasowanie piętrzy się z prędkością światła. Niby posiadam Steamer do prasowania takich ubrań, ale na szybko to za dużo zachodu. Jednak postanowiłam zaryzykować i zamówic szyfonową bluzkę. Nigdy się nie widziałam w tego typu krojach, ale muszę przyznać, że przypadła mi do gustu. Jest również bardzo wygodna w noszeniu i błykawicznie schnie. Wykonanie również jest bardzo dobre, myślę, że posłuży mi trochę.
Z tego zamówienia jestem bardzo zadowolona i chyba pójdę właśnie w takim kierunku, mam nadzieję, że kolejne będzie równie udane. 







Podobają Wam się inspiracje?
Lubicie szyfonowe bluzki?

9 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger