DOVE pianki do mycia ciała

Pianka chyba każdemu kojarzy się z czymś przyjemnym. Kawa z pianką. kąpiel z pianą, a ostatnio stały się popularne mydła w piance. Nie bez powodu, to rewelacyjne rozwiązanie. Bardzo lubię mydełka w płynie w piankach, zresztą moje córki taka forma zachęca do częstego mycia rąk więc i to na plus. ;)
Dzisiaj jednak będzie o innych piankach, o takich do mycia ciała. Zapraszam zatem na iście piankowy wpis.

Dove Shower Foam pianki do mycia ciała

Odmień swój codzienny prysznic z lekką jak chmurka pianką do mycia ciała Dove. Naciśnij pompkę by uwolnić lekką jak chmurka piankę, która nawilży Twoją skórę. Pianka łatwo się spłukuje i pozostawiają Twoją skórę czystą i gładką. Lekkość, której szukasz. Pielęgnacja, której potrzebujesz.


Dove Pampering Pistachio 'pistacja i ekstrakt z magnolii'



Dove Shower foam deeply nourishing 



Dove Shower foam rewitalizująca gruszka





Jak pachnie oryginalny Dove na pewno każdy z Was wie, pianka również jest właśnie w tym samym zapachu, Jest taka neutralna dla wszystkich. Jednak mnie zachwycił zapach gruszkowy i pistacjowy, są bardzo delikatne, nienachalne, ale nadal wyczuwalne. 
I tak właśnie siłą rzeczy pianki zapachowe pozostały przy swoim pierwotnym zastosowaniu czyli do mycia ciała, a oryginalną przeznaczyłam jako mydło w płynie do rąk. 

Pianki charakteryzują się również ładnym i zgrabnym wyglądem. Posiadają praktyczne dozowniki, które oszczędzają sporo nerwów podczas gdy mamy mokre dłonie. 

Ciekawa jest również konsystencja pianek, która z jednej strony jest delikatna jak chmurka, a z drugiej strony bardzo trwała, mam na myśli to, że piana nie zmniejsza się, ale trzyma swoją objętość. Z pianki powstaje bardzo przyjemna kremowa formuła, która otula naszą skórę. Zaskoczyło mnie również to, że pianka jest dość wydajna, do umycia całego ciała wystarczy nam dosłownie kilka pompek. 
Po myciu skóra jest wysuszona ani ściągnięta, pianka delikatnie otula skórę, ale balsam i tak będzie potrzebny.

Podsumowując, pianki nie tylko mnie zachwyciły, moje córki również domagają się nowych zapachów pianek. Te uwielbiamy i czekamy na nowości zapachowe. ;)


Co sądzicie o takiej formule produktów do mycia?

7 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger