Home decor z Rosegal

Dodatki na zagranicznych stronach od zawsze mnie kusiły, ale wiadomo, że na zdjęciach wszystko wygląda lepiej. Jednak w odstępstwie od zamawiania ubrań postanowiłam tym razem pójść w dodatki do domu. Lubię kiedy wnętrza mają swój klimat i nie są zimne i surowe. Często korzystam również z wpisów innych blogerek, które pokazują jak dane rzeczy wyglądają na żywo i mam nadzieję, że moje wpisy również pomagają komuś dokonać wyboru albo przestrzec przed zamówieniem nietrafionych rzeczy. A dzisiaj zapraszam na mały przegląd tego co wybrałam.
Na początek przepiękne poszewki na poduszki wykonane z mnóstwa cekinów, które możemy przewracać na drugą stronę tworząc wzory i napisy. Zamówiłam od razu dwie, bo wiedziałam, że moje córki będą się 'tłukły' i muszę przyznać, że pisanie po poszewkach zajęło je na dłuższy czas. Tak więc nie dość, że ładnie się prezentują to jeszcze są świetną formą zabawy dla dzieci.

Poduszka w kształcie kota od razu wpadła w oko mojej córce. Kotek stał się ozdobą namiotu, ale również na sofie będzie się prezentował niezwykle uroczo. Dla kociarzy i nie tylko to wybór idealny. Wykonany jest bardzo porządnie, wstążka jest zdejmowana więc nawet jeżeli zacznie się pruć, możemy ją zastąpić inną. 


Naklejki zmieniają się w pokoju mojej córki z prędkością światła, dość szybką ją nudzą i chce nowe. Nigdy nie miałam problemu z wyglądem naklejek, ale tym razem kurier zmasakrował mi paczkę i z 4 baletnic nadawały się do przyklejenia tylko dwie. Niestety tych pogniecionych nie da się rozprostować więc znalazły się w koszu. Nie mniej jednak dwie również prezentują się ładnie. 


Zwykłe poszewki na poduszki w czarno - białe zygzaki.A w zasadzie w beżowo - czarne. Na stronie wyglądają inaczej, a przychodzą nieidealnie białe. Zdjęcie niestety nie pokazało tego niepożądanego odcienia. Nie mniej jednak są porządne, wykonane z grubego materiału. 


Naklejki lustrzane znalazły swoje miejsce na korytarzu. Możemy tworzyć z nich dowolne wzory, dają lekko zakrzywiony obraz, ale służą do dekoracji, a nie przeglądania się w nich. ;)


Ostatnią rzeczą z zamówienia jest naklejka z gepardem, fajnie nam się zmieściła nad futryną. Również była w dwóch miejscach lekko pognieciona i niektóre elementy odstają. Myślę, że sensowniejszym byłoby wysyłanie naklejek w tubach, które pozwoliłyby uniknąć pogniecenia. 



Całe zamówienie:



Jak Wam się podoba moje zamówienie?

9 komentarzy:

  1. Poduszki zmieniajace kolor bardzo oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne naklejki na ścianę, kot też jest super, jak żywy. poklikane wszystko. $6.45 $7.10 $5.43 $3.78 $5.09 jeden link jest błędny

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zamawiałam u nich naklejki i są świetną ozdobą pokoi :)
    Poklikałam - 6,45$ (poduszka), 7,10$ (kot), 5,43$ (baletnice), 3,78$ (poszewka), itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poducha w kształcie kota super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarno-biała poszewka super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie naklejki na ścianę :) Sama mam w domu kilka

    OdpowiedzUsuń
  7. Same świetne rzeczy ;) Ale te poszewki cekinowe wygrały dla mnie cały ten haul ;) Na pewno kiedyś się na takie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Prostym sposobem można ożywić wnętrze

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger