Nowości kosmetyczne LIDLA - limitowana edycja

Dzisiaj wpis z typu bardziej do oglądania, ale właśnie z tego względu, że zdjęć jest dużo, nie będę się rozpisywała. Jakiś czas tematu otrzymałam od Lidla, paczkę niespodziankę, ba wielką pakę z kosmetykami na lato. Składają się na nie edycja limitowana Tropical Summer i Cien Sun. 
Dzisiaj pokażę Wam tylko edycję limitowaną, wpis o Cien Sun będzie za kilka dni, bo wyszedłby z tego mega długi tasiemiec. A chciałam Wam pokazać nie tylko same opakowania, ale też opis i konsystencję, jakby ktoś chciał kupić.

CIEN TROPICAL SUMMER


Szampon z odżywką do włosów narażonych na działanie promieni słonecznych





Odżywka do włosów narażonych na działanie promieni słonecznych




Peeling pod prysznic 




Antycellulitowy balsam do ciała




Olejek do golenia z kompleksem olejków pielęgnacyjnych 




Plastry z woskiem do depilacji z aloesem i olejem słonecznikowym



Kremowy żel ujędrniający do pielęgnacji dekoltu, biustu i szyi.




Balsam po goleniu z ekstraktem z hibiskusa i jedwabiem




  Dezodorant Splash Tangerine 



Ujędrniający olejek do ciała



Kosmetyki mają bardzo ładne zapachy, opakowania również cieszą oko. Więcej będę mogła Wam napisać jak już dokładnie przetestuję produkty. 

A Wy co sądzicie?
Zachęcające produkty?

17 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam olejku do golenia, ciekawa sprawa, kosmetyki wyglądają kusząco. mam słabość do Lidla, to mój ulubiony market

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie pokazałaś najważniejszego, czyli składów, skoro i tak robiłaś zdjęcia opakowań...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Bardzo szkoda. Bo w kosmetykach ważniejsza zawartość niż grafika na opakowaniu.

      Usuń
  3. Ale fajna szata graficzna!! Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wyglądają! Muszę się nimi zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna linia kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie odwiedzałam Lidla, więc nawet nie wiem co za nowości mają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O,widziałam kilka z nich wczoraj w Lidlu,ja jednak myślałam że to stare,wycofywane,bo leżały w kąciku wyprzedażowym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zawartość, jutro biegnę do Lidla!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety bylo tylko kilka tych produktow ale rowniez je zakupilam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląd iście letni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne opakowania a te plastry i produkty do włosów ciekawią mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bylam ostatnio w Lidlu i nie widzialam tej serii. Szczegolnie kosmetyki do depliacji by mnie interesowaly.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne opakowania! najbardziej zainteresowały mnie kosmetyki do depilacji.;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger