Sammydress czy to lato jest czy zima?

W zasadzie w odniesieniu do pogody za oknem można by wnioskować, że czas przygotowywać się do jesiennego czasu. Jednak nic mylnego, lato na pewno nas jeszcze zaskoczy piękną pogodą, mam nadzieję, ;)
W sklepach ruszyły już letnie wyprzedaże, a ja skusiłam się na wyprzedażowe ... kurtki. Tak, kurtki. Zawsze mam problem ze znalezieniem rozmiarów przez sezonem, dlatego w tym roku postanowiłam wyprzedzić jesień i tak oto mam już kurtki na zimę. Poleżą i poczekają, nie zmarnują się przecież. Rozmiary kurtek wzięłam nieco większe, bo moje dziewczyny rosną w górę jak szalone. Poza tym co roku i tak kupujemy nowe. 
A na przekór całemu zamówieniu dodatkowo letnia, tiulowa spódniczka :D


No to pozostając w letnim klimacie zacznę od pięknej, tiulowej spódniczki. Zamawiałam dziewczynkom już takie białe i na tyle mi się spodobały, że domówiłam jeszcze jedną różową. Jest w rozmiarze 130, który odpowiada naszemu 128. Nie będę się rozpisywać, bo pokazywałam je już wcześniej tutaj: KLIK

Zdjęcia i cena: KLIK

Kurtka kusiła mnie już wcześniej, ale nigdy nie było rozmiaru, który chciałam. Jest to kurtka na naszą typową zimę, bez mocnych mrozów, lekko ocieplana. Wykonana bez zarzutu, żadnych wiszących nitek czy innych niedociągnięć. Rozmiar 130 wypada na około 6 lat.
Zdjęcia i cena katalogowa: KLIK

Ostatnia rzecz to kurtka, która spodobała mi się na zdjęciu, wiadomo, że wszystkie zdjęcia na stronie są podkręcone, jednak kurtka na żywo nie prezentuje się źle. Jest urocza, ale strasznie ciężka. Nie znam się na wypełnieniu kurtek, ale tutaj dół kurtki jest jakby czymś obciążony. Zobaczymy czy moja córka będzie w stanie ją nosić, bo kurtka ma być ładna, ale również praktyczna, a dźwiganie ciężkiej kurtki może być nie małym dyskomfortem. Szkoda, bo liczyłam bardzo na nią. 


Zdjęcia i cena katalogowa: KLIK


A Wy co sądzicie o moim zamówieniu?

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger