Senelle nowa marka na polskim rynku kosmetycznym

Coraz więcej marek stawia na promocję kosmetyków naturalnych. Ja się z tego bardzo cieszę, bo mimo, że są droższe niż te drogeryjne to nasza skóra na pewno poczuje różnicę. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić polską markę kosmetyków naturalnych Senelle. 
Już na wstępie jesteśmy pozytywnie zaskoczeniu wyglądem opakowań, są nietypowe, ale bardzo ładnie prezentują się na półce w łazience.
Dzisiaj chciałam Wam tylko przybliżyć zarówno markę jak i produkty, które znajdują się w edycji Summer.
Polska marka Senelle, jest jak kobieta, do której jest kierowana: energiczna, zmysłowa, zna swoją wartość, ma własne zdanie, potrafi bronić swojej opinii, dzieli się poglądami, ale nie jest kontrowersyjna “na siłę”, ponieważ odnalazła równowagę i wie dokąd zmierza. Brak w niej przypadkowości, jest wiarygodna. Siłą Senelle są naturalne starannie dobrane składniki. Ich bazę będą stanowiły oleje. Składniki aktywne są uzyskiwane w opatentowanym procesie oleoekstrakcji - z produktu końcowego można wyekstrahować DNA rośliny użytej do uzyskania ekstraktu.




Z połączenia zmysłowości i piękna stworzyliśmy polską markę kosmetyków naturalnych. Chcemy by Senelle była jak kobieta, do której jest kierowana: energiczna, zmysłowa, znająca swoją wartość, mająca własne zdanie, dzieląca się poglądami, uwielbiająca zmiany. Kobieta, która odnalazła równowagę i wie dokąd zmierza.W Twoje ręce, co kwartał będziemy oddawać kolejną odsłonę naszej marki!
I tak poznasz: Senelle Summer, Senelle Autumn, Senelle Winter i Senelle Spring.

A zaczynamy od najciekawszego dla mnie produktu:

REWITALIZUJĄCE SERUM OLEJOWE







ODŻYWCZY KREM DO TWARZY




KORYGUJĄCY KREM POD OCZY






Sklep Senelle ruszył kilka dni temu, cały asortyment możecie przejrzeć tutaj: https://senelle.pl/

Ja jestem bardzo ciekawa działania kosmetyków, bo jak już wspominałam wyglądem jestem zachwycona. Za jakiś czas możecie spodziewać się szczegółowych recenzji. ;)


A Wam co wpadło w oko z asortymentu Senelle?

7 komentarzy:

  1. Mnie ciekawi ten krem pod oczy. Rzeczywiście opakowania fajne. I super, że to kolejna marka naturalnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. interesująca firma, mam nadzieję, że kiedyś też poznam te produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Się zaroiło na blogach tych kosmetyków ;) Czekam na opinię o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wysypy kosmetyków tej marki jest ostatnio, ale wyglądają przepięknie, jestem ich bardzo ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam jej ale widzę że co 3 blogerka to testuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają - oby równie pięknie działały :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger