ShinyBox luty 2018 'LOVE'

Nareszcie piątek, chwila oddechu. Tydzień zleciał mi błyskawicznie, mam wrażenie, że dosłownie się zaczął, a już zbliża się ku końcowi. To wróży nadchodzącą wiosnę. ;)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać zawartość pudełek od ShinyBoxa, co prawda dostałam je już chyba z tydzień temu, ale czasu jak na lekarstwo więc wybaczcie, może ktoś jeszcze nie widział zawartości. 

'Lutowa edycja ShinyBox to pudełko przepełnione miłością do kosmetyków i najlepszych niespodzianek.'




I WANT ZESTAW PIELĘGNACYJNY "SIMPLE"

Zestaw simple do cery normalnej i mieszanej. Nie zawiera parabenów, sztucznych zapachów i barwników. Zestaw zawiera: 1 x Tonik nawilżający 5ml 1 x Emulsja nawilżająca 5ml.

0,95 zł / zestaw


KUESHI WODA MICELARNA

Usuwa zanieczyszczenia i oczyszcza skórę twarzy, pozostawiając ją miękką i nawilżoną. Stosować rano i wieczorem używając bawełnianej ściereczki lub wacika. Nie trzeba spłukiwać. Polecany dla każdego rodzaju skóry i wieku.

32 zł / 100 ml



OLIMP LABS THERM LINE FAST

Suplement diety w postaci tabletek powlekanych, zawierający odpowiednio dobraną kompozycję składników dla kobiet dążących do szybkiej redukcji wagi ciała. Składniki preparatu wspomagają spalanie tłuszczu, przyspieszenie metabolizmu oraz usuwają nadmiar wody z organizmu.

60,72 zł / op.



Bergamo, ampułka serum ze śluzem ślimaka.

BERGAMO, DNA Wrinkle krem do twarzy.



SMART GIRLS GET MORE POMADKA W PŁYNIE COLOUR RICH SUPER MATT


Wyjątkowa pomadka o bardzo silnej pigmentacji i głęboko matowym wykończeniu. Jej jedwabista konsystencja powoduje, że pomadka bardzo łatwo się rozprowadza, pokrywając usta intensywnym kolorem.

15,99 zł / szt.



CLEANHANDS OCHRONNY KREM DO RĄK 2W1


Krem do rąk o lekkiej formule. Doskonale nawilża skórę dłoni i błyskawicznie się wchłania. Dzięki zawartości składników antybakteryjnych stanowi efektywną ochronę skóry. Zawiera olej z awokado, D-pantenol i witaminę E, które nawilżają i pomagają zachować zdrową kondycję oraz piękny wygląd dłoni.

6,99 zł / 75 ml




ELESTABion R Regenerująca maska do włosów


Regeneruje przesuszone i zniszczone włosy. Wzmacnia i wygładza łamliwe włosy. Nadaje włosom jedwabistą miękkość, skutecznie chroni kolor włosów farbowanych.

24.99 zł/ 200 ml



PUREDERM MASKA NA TWARZ

Maska skutecznie odżywia i nawilża dzięki mieszaninie ekstraktu z malin, kolagenu i witaminy E. Bogate działanie malin i innych składników, zmiękcza i odżywia pozostawiając skórę miękką, odświeżoną i nawilżoną.

4,95 zł/ szt.



TOŁPA REGENERUJĄCA MASKA NA NACZYNKA

Redukuje zaczerwienienia i regeneruje podrażnioną skórę. Wzmacnia naczynka krwionośne, łagodzi podrażnienia i eliminuje uczucie ściągnięcia. Wyrównuje koloryt skóry i zmniejsza widoczność zaczerwienień. Nawilża, odżywia i chroni przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych.

5,99 zł/ 2x6 ml





Pudełko moim zdaniem wypada dość przeciętnie, są produkty, które mi się przydadzą, ale brakuje mi takiego typowo walentynkowego produktu.
Maseczki na pewno zużyję, maski do włosów również jestem ciekawa. Suplement diety na odchudzanie zapewne znajdzie lepszego właściciela. ;)
Krem do rąk wrzuciłam już do torebki, a pomadka SGGM użyta raz i moim zdaniem wypada mocno średnio przy innych tego typu. Dość ciężko ją równomiernie nałożyć, a dodatkowo nierówno schodzi z ust, a szkoda, bo kolor całkiem ciekawy.

A Wam jak się podoba walentynkowy box?

4 komentarze:

  1. Pisałam już na kilku blogach, że dla mnie to walentynkowe pudełko jest strasznie słabe. O ile wizualnie fajnie wygląda, tak zawartość mocno średnia :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie przetestowałam tak naprawdę tej pomadki ale kolor bardzo mi opowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem nie jest źle ;) Na początku miałam mieszane uczucia, ale jak wszystko przeanalizowałam to stwierdzam, że jest nie najgorzej ;) Choć przyznam, że sporo zyskała całość na tym dodatkowym pudełku od Schwarzkopf.

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty są na tyle zróżnicowane, że przynajmniej miałaś pewność, że coś trafi w Twoje gusta. :) Całe szczęście, że chociaż część Ci się przyda, może następne pudełko będzie ciekawsze.
    Pozdrawiamy - Versum

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger