Remington wałki termiczne efekty

Hej ;)

Niedawno pokazywałam Wam jakie efekty dają grube wałki termiczne, dzisiaj przyszła pora na efekty jakie dają mniejsze 25 mm wałki. Z biegiem czasu nauczyłam się operować wałkami, bo wbrew pozorom to wcale nie taka prosta sprawa. ;)



Wałki Remington Silk są niezawodne, jeżeli chodzi o stworzenie sprężystych loków nieróżniących się od zrobionych przez profesjonalnego fryzjera. Połączenie szybkości, objętości i długotrwałości efektów.

W zestawie znajduje się 20 sztuk wałków (średnich i dużych) oraz klipsów - wszystko, czego potrzebujesz do zrobienia imponujących loków.

Te jedwabiście miękkie wałki są przyjazne dla włosów, a specjalnie zaprojektowana powierzchnia pozwala im utrzymać się w jednym miejscu, co zapobiega targaniu włosów i przemieszczaniu się wałków.

Stylowy futerał nie tylko dobrze wygląda, ale również podgrzewa wałki, przygotowując je do pracy. Z tym zestawem łatwo i bez wysiłku stworzysz w zaciszu własnego domu jedwabiste loki i fale.




Jak widzicie na zdjęciach fale wychodzą bardzo naturalne, i dealne jak dla mnie, nie bardzo lubię typowych cienkich sprężynek. Wałki nagrzewają się dość szybko i po chwili są gotowe do użycia, w czasie kiedy mamy założone wałki możemy zająć się czymś innym, a fale same się robią, to o wiele lepszy sposób niż typowa lokówka, bo przynajmniej nie męczy nam się ręka. ;)


Jedynym minusem jest to, że urządzenie zajmuje trochę miejsca więc musimy albo znaleźć w łazience jakiś kącik albo po prostu je przynosić w dogodne sobie miejsce.

Bardziej szczegółowa recenzja była tutaj: KLIK więc teraz będą głównie zdjęcia z efektami. Jakie mam włosy naturalnie możecie zobaczyć tutaj: KLIK, są proste jak druty więc ich nakręcenie jest niemal cudem, jednak przy pomocy lakier do włosów udaje mi się względnie utrzymać je przez cały dzień.


Podsumowując, z wałków jestem bardzo zadowolona dają efekt delikatnych, naturalnie wyglądających fal i nie zauważyłam, żeby jakoś nadmiernie niszczyły włosy, jednak musimy pamiętać, że termoochrona to obowiązek. 




23 komentarze:

  1. Mam termoloki Remington, ale w nieco innej formie. U mnie dają całkiem inny efekt, dużych loków, ale pewnie to zależy od włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, taki delikatny efekt :) Ja niestety skróciłam włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt można nimi uzyskać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie fale robię prostownicą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dają ładny, naturalny efekt - ja również jak Milena M uzyskuję takie fale prostownicą. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyglądają, efekt super ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy takich wałków ale na twoich włosach efekty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny efekt, chciałabym mieć takie wałki ale moje włosy kręcą się naturalnie więc rozsądek mi podpowiada -"po co Ci one?"

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt jest super, śliczne loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na prawdę naturalnie wygladaja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem ładny efekt, jednak grube loki bardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt rewelacja! nienachalne fale są przepiękne :) dodatkowo podkreślają Twój piękny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś kolejną blogerką, która chwali sobie wałki termiczne tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. takie wałki są na mojej liście :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Termoloki dają naturalny, świetny efekt falowanych włosów ;) Przepięknie wyglądają ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne włosy :) super to wygląda

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger